W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Lutomiersk reprezentowaną przez Burmistrza Miasta i Gminy Lutomiersk, z siedzibą w Lutomiersku, Plac Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk, NIP 731-19-18-005, REGON 730934660; e-mail: ug@lutomiersk.pl, tel. 43 677 50 11.

2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych - Panią Marzeną Goleń-Kurta poprzez e-mail: iod@lutomiersk.pl.

3. Administrator przetwarza Pani / Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.

4. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następujących celach:

  • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,
  • realizacji umów zawartych przez Administratora,
  •  wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
  •  a w szczególnych przypadkach na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

5. W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
  •  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.

6. Pozyskane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do celów określonych w pkt. 4.

Następnie zostaną zarchiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

7. Osoba, której dane Administrator pozyskał ma prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,

b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),

c) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

d) przeniesienia swoich danych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych,

f) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych

narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

g) wycofania zgody w każdym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

8. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią / Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. W pozostałych przypadkach podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów.

9. Pana/Pani dane osobowe mogą podlegać zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowej.

Materiały

wycofanie​_zgody​_na​_przetwarzanie​_danych
wycofanie​_zgody​_na​_przetwarzanie​_danych.pdf 0.58MB
wniosek​_o​_usunięcie​_danych
wniosek​_o​_usunięcie​_danych.pdf 0.75MB
wniosek​_o​_sprostowanie​_danych
wniosek​_o​_sprostowanie​_danych.pdf 0.57MB
wniosek​_o​_przeniesienie​_danych
wniosek​_o​_przeniesienie​_danych.pdf 0.66MB
wniosek​_o​_ograniczenie​_przetwarzania​_danych
wniosek​_o​_ograniczenie​_przetwarzania​_danych.pdf 0.66MB
wniosek​_dot​_przetwarzania​_danych
wniosek​_dot​_przetwarzania​_danych.pdf 0.75MB
sprzeciw​_wobec​_przetwarzania
sprzeciw​_wobec​_przetwarzania.pdf 0.65MB
sprzeciw​_wobec​_automatycznego​_przetwarzania
sprzeciw​_wobec​_automatycznego​_przetwarzania.pdf 0.65MB
Informacja​_ogólna
Informacja​_ogólna.pdf 0.30MB
Komunikat​_Administratora​_Danych​_o​_incydencie​_naruszenia​_ochrony​_danych​_osobowych ​_
Komunikat​_Administratora​_Danych​_o​_incydencie​_naruszenia​_ochrony​_danych​_osobowych​_.pdf 0.54MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2025 12:12 Bartosz Majczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marzena Goleń-Kurta Inspektor Ochrony Danych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona danych osobowych 1.0 26.11.2025 12:12 Bartosz Majczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}