Biuro Rady Miejskiej (BRM)
Do zadań biura rady miejskiej należy stwarzanie radnym warunków niezbędnych do wykonywania mandatu radnego, w szczególności:
- realizowanie obsługi kancelaryjno-biurowej rady miejskiej, jej komisji oraz przewodniczącego rady miejskiej,
- współdziałanie z przewodniczącym rady miejskiej w zakresie organizowania prac rady miejskiej;
- organizacyjno-techniczne przygotowanie sesji i posiedzeń komisji rady miejskiej wraz z ich protokółowaniem;
- prowadzenie zbioru i rejestru uchwał podejmowanych przez radę miejską;
- prowadzenie zbioru protokołów z sesji rady i z posiedzeń komisji rady miejskiej;
- przekazywanie uchwał rady miejskiej ich wykonawcom oraz w trybie nadzoru do wojewody, publikacja uchwał;
- prowadzenie korespondencji rady miejskiej i przewodniczącego rady miejskiej;
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady miejskiej i jej komisji;
- prowadzenie zbioru skarg, wniosków i petycji składanych do rady miejskiej;
- prowadzenie zbioru i centralnego rejestru interpelacji oraz publikowanie dokumentacji w BIP;
- prowadzenie zbioru i rejestru zapytań składanych przez radnych oraz wniosków i opinii komisji;
- przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym odpisów uchwał, opinii i wniosków komisji, interpelacji i innych istotnych materiałów w sprawach ich dotyczących;
- gromadzenie danych dotyczących radnych, związanych z pełnieniem przez nich funkcji publicznej;
- prowadzenie zbioru i ewidencji oświadczeń majątkowych składanych przez radnych;
- organizowanie szkoleń radnych;
- współdziałanie w zakresie wykonywania czynności związanych z wyborami ławników sądowych;
- przygotowywanie informacji dotyczących diet przysługujących radnym;
- prowadzenie zgodnie z przepisami archiwum zakładowego;
- wykonywanie innych zadań wynikających z ustaw i przepisów szczególnych w zakresie właściwości biura rady miejskiej;
- prowadzenie zgodnie z przepisami archiwum zakładowego w tym:
- przejmowanie do archiwum dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych urzędu,
- przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
- przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
- przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- przygotowanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji,
- bieżąca kontrola przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej w urzędzie oraz szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego archiwizowania dokumentów,
- przygotowywanie zmian w obowiązujących przepisach wewnętrznych, dotyczących działania archiwum i czynności kancelaryjnych w ramach sprawowania zadań koordynatora czynności kancelaryjnych.
Materiały
Aktualne dane kontaktoweInformacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.03.2023 09:54 Mariusz Kałuska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Biuro Rady Miejskiej
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Biuro Rady Miejskiej (BRM) | 4.0 | 03.04.2023 11:26 Krystian Lechowski |
Biuro Rady Miejskiej (BRM) | 3.0 | 31.03.2023 12:03 Krystian Lechowski |
Biuro Rady Miejskiej (BRM) | 2.0 | 13.03.2023 13:13 Mariusz Kałuska |
Biuro Rady Miejskiej (BRM) | 1.0 | 13.03.2023 09:54 Mariusz Kałuska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP