Sekretarz Gminy
Lokalizacja
pokój nr 7, pierwsze piętro
Telefon
33 8766 204
33 8766 218 wewn. 22
sekretarz@kalwaria-zebrzydowska.pl
Pracownicy
Sekretarz Gminy
Renata Borończyk
Zadania
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
1) podejmowanie działań określonych w § 8 niniejszego regulaminu w czasie nieobecności Burmistrza;
2) zapewnienie sprawnego funkcjonowania i właściwej organizacji pracy Urzędu iopracowywanie aktów prawnych w tym zakresie;
3) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy;
4) przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów i instrukcji wewnętrznych oraz nadzór nad ich prawidłowym stosowaniem;
5) pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie;
6) prowadzenie okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników na stanowiskach kierowniczych i samodzielnych;
7) wykonywanie zadań związanych z wyborami, a w szczególności nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów od strony technicznej i organizacyjnej;
8) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia systemu kontroli zarządczej w Urzędzie, prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji w tym zakresie oraz zapewnianie skutecznego i efektywnego jej funkcjonowania;
9) nadzorowanie przestrzegania rzetelności i terminowości załatwianych spraw przez pracowników Urzędu;
10) nadzorowanie, koordynowanie i kontrolowanie rozpatrywania skarg i wniosków kierowanych do Urzędu, prowadzenie rejestru w tym zakresie;
11) współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządowej;
12) sporządzanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady i pracy Burmistrza;
13) nadzorowanie terminowego przygotowania projektów uchwał pod obrady Rady Miejskiej;
14) prowadzenie ewidencji i zapewnianie terminowego udzielania odpowiedzi dotyczących realizacji:
a) uchwał Rady,
b) wniosków Komisji Rady i z posiedzeń Sesji Rady;
15) nadzorowanie aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej;
16) prowadzenie rejestru Zarządzeń Burmistrza Miasta i przekazywanie ich do publikacji na stronie internetowej Urzędu;
17) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Burmistrza;
18) udzielanie informacji publicznej w imieniu Burmistrza, po uprzednim przedłożeniu materiałów przygotowanych przez pracowników merytorycznych;
19) współpracowanie z Sołtysami i Przewodniczącymi Zarządów Osiedli;
20) prowadzenie ewidencji i zapewnianie terminowego udzielania odpowiedzi dotyczących realizacji:
a) uchwał i wniosków z zebrań sołeckich i zebrań mieszkańców miasta,
b) wniosków i ustaleń z narad z Sołtysami i Przewodniczącymi Zarządów Osiedli;
21) kompletowanie dokumentacji dotyczących przeprowadzonych kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Urzędzie oraz nadzorowanie terminu wykonywania zaleceń pokontrolnych.