Kadry
Lokalizacja
pokój nr 11, pierwsze piętro
Telefon
33 8766 702
33 8766 218 wewn. 24
kadry@kalwaria-zebrzydowska.pl
Pracownicy
Bernadetta Kołodziej
Zadania
Do zadań Stanowiska ds. Kadr należy:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy i akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
2) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z naborem pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
3) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, organizowaniem szkoleń;
4) przygotowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy oraz nadzorowanie wykonywania tych planów;
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
6) prowadzenie dokumentacji związanej z organizowanymi praktykami i stażami w Urzędzie;
7) prowadzenie w zakresie zleconym przez Burmistrza dokumentacji i spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
8) prowadzenie ewidencji badań lekarskich, oświadczeń i innych wymaganych uprawnień na stanowiskach pracy oraz kontrola ich aktualności wraz z kierowaniem pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
9) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miasta;
10) świadczenie pomocy w obsłudze osobom mającym trudności w komunikowaniu się, które posługują się językiem migowym.