Kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów
Dane kontaktowe
Katarzyna Michalczewska
e-mail: rzecznik@powiatkrasnicki.pl
tel. (81) 826 17 87 lub (81) 826 18 71
Starostwo Powiatowe w Kraśniku
Wydział Geodezji
ul. Szpitalna 2A
23-204 Kraśnik
pokój nr 115 (parter)
Harmonogram udzielania porad
poniedziałek, środa, czwartek od godz 7:30 do 11:30
wtorek, piątek od godz. 11:30 do 15:30
(terminy wizyt wyznaczane po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym)
Ważne informacje
- Rzecznik Konsumentów występuje do przedsiębiorcy dopiero po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego.
- Rzecznik nie dysponuje środkami, za pomocą których mógłby wymusić na przedsiębiorcy spełnienie roszczeń konsumenta. Rzecznik nie ma kompetencji do przeprowadzania postępowania dowodowego (brak uprawnień kontrolnych oraz brak możliwości powołania rzeczoznawcy).
- Jeśli przedsiębiorca odrzuci argumenty przedstawione przez rzecznika, konsumentowi - dla dalszego dochodzenia roszczeń- pozostaje droga sądowa.
- Prowadzona przez rzecznika mediacja nie przerywa biegu przedawnienia.
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów rozpatruje wnioski w kolejności wpływu.
Uwaga! Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Kraśniku udziela pomocy wyłącznie konsumentom. Zgodnie z art. 221 kodeksu cywilnego za konsumenta uważa się osobę fizyczną, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Kraśniku udziela pomocy wyłącznie mieszkańcom powiatu kraśnickiego. Mieszkańcy innych miast\powiatów mogą uzyskać pomoc rzecznika konsumentów w swoim mieście\powiecie. Dane teleadresowe właściwego rzecznika należy ustalić w starostwie powiatowym lub urzędzie miasta, na terenie którego zamieszkuje konsument. Dane moża również znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Materiały
Wniosek o udzielenie porady\pomocy w sprawie o ochronę praw konsumentaWNIOSEK.doc 0.17MB Klauzula RODO
Klauzula_informacyjna_PowRzecznKonsumentów_.docx 0.01MB