W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr 21.2024

Wójta Gminy Wieniawa z dnia 30 stycznia 2024 r. w sprawie wyznaczenia przewodniczącego komisji oraz zwołania pierwszego posiedzenia komisji do rozpatrzenia wniosków o udzielenie dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze Gminy Wieniawa w 2024 roku.

Materiały

Zarządzenie Nr 21.2024
Zarządzenie​_Nr​_212024.pdf 0.33MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.04.2024 12:19 Jarosiński Jarosław
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wójt Gminy Wieniawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 21.2024 2.0 19.04.2024 12:22 Jarosiński Jarosław
Zarządzenie Nr 21.2024 1.0 19.04.2024 12:19 Jarosiński Jarosław

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}