Informacja w sprawie wysyłki unikalnych identyfikatorów deklaracji CEEB
24.10.2022
Szanowni Państwo,
Od dnia 18.10.2022 r. Główny Urząd Nadzoru Budowlanego uruchomił wysyłkę mailową unikalnych identyfikatorów deklaracji CEEB do tych obywateli, którzy podali w deklaracji CEEB adres e-mail do kontaktu. Wysyłka realizowana jest z adresu adminZONE@gunb.gov.pl. Korespondencja, którą adresaci otrzymają z tego adresu, jest korespondencją oficjalną, pochodzącą z bezpiecznych serwerów Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.
Unikalny identyfikator deklaracji daje możliwość pobrania pliku PDF złożonej deklaracji. Ma on obywatelom ułatwić uzyskanie kopii deklaracji bez potrzeby udawania się w tym celu do urzędu gminy/miasta. Wraz z identyfikatorem w korespondencji adresaci otrzymują link, do usługi "Sprawdź swoją deklarację". Usługa ta znajduje się na oficjalnym portalu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków GUNB. Sprawdzić swoją deklarację mogą również bezpośrednio ze strony https://zoneapp.gunb.gov.pl/#/verify
Błąd systemu aplikacji CEEB sprawił, że część adresatów otrzymała wiele razy tą samą wiadomość, która powinna trafić na ich skrzynki tylko raz. Uprzejmie przepraszamy za tę sytuację i ewentualne niedogodności.
Prowadzone są intensywne prace, które przywrócą pełną funkcjonalność systemu. W związku z tym mogą występować chwilowe trudności w dostępie do aplikacji, w tym również funkcjonalności "Sprawdź swoją deklarację".