W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Skórzec

                                                                                                                                       09.12.2025 r.

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

 

I.  Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec

II.    Stanowisko pracy: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

III. Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska

IV.   Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

V.    Niezbędne wymagania od kandydatów:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa,
    6. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o udostępnianiu informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o nasiennictwie, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
    7. znajomość czytania i posługiwania się mapami geodezyjnymi,
    8. znajomość zasad sporządzania decyzji administracyjnych,
    9. wykształcenie: wyższe na kierunku: prawo lub geodezja i gospodarka nieruchomościami lub geodezja i kartografia lub rolnictwo lub administracja.

VI . Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) studia na kierunku prawo 

2) umiejętność obsługi komputera i programu MC Office,

3) umiejętność współdziałania w zespole, 

4) łatwość nawiązywania kontaktów,

5) dobra organizacja pracy, 

6) dyspozycyjność

7) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

8) cechy osobowe: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, myślenie strategiczne.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:    

Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji zadań na tym stanowisku. Pomieszczenie biurowe na piętrze, praca wymagająca szczególnej koncentracji. Kontakt z klientem zewnętrznym.

Miejsce pracy Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

VIII. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
  1. opiniowanie wstępnych projektów podziału,
  2. wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości,
  3. administrowanie gruntami komunalnymi, a w szczególności:
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych,
  • sprzedaż lub wydzierżawianie nieruchomości w drodze przetargu,
  • użyczanie lub oddawanie w użytkowanie wieczyste,
  • ogłaszanie przetargów,
  1. sprawy odszkodowań za przejęte nieruchomości,
  2. przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej dotyczącej nabywania gruntów   na potrzeby własne gminy lub zbywania nieruchomości gminnych,
  3. sporządzanie wniosków do wy działu ksiąg wieczystych;

2) prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności gminnych

3) prowadzenie ewidencji mienia gminnego oraz nadzór nad sporządzaniem umów i naliczaniem opłat;

4) realizacja zadań wynikających z ustawy o nasiennictwie;

5) prowadzenie spraw związanych z opłatą targową

6) współpraca z Urzędem Wojewódzkim w zakresie klęsk w rolnictwie - udział w pracach komisji wojewody dokonującej oceny strat w plonach spowodowanych klęskami żywiołowymi;

7)    podejmowanie współpracy z jednostkami obsługi rolnictwa, koordynacja ich działań i tworzenie warunków rozwoju gospodarki rolnej;

8)    realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości oraz ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych;

9)    wydawanie decyzji ustalających jednorazową opłatę z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy;

10)  realizacja zadań wynikających z ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne w tym prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości;

11) współdziałanie ze służbami Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób, szkodników w uprawach i w nasadzeniach;

12)  współpraca z KRUS w zakresie szkoleń i działań prewencyjnych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie;

13)  współdziałanie z Izbą Rolniczą w zakresie organizacji wyborów;

14)  współdziałanie z GUS w zakresie organizacji przeprowadzania spisu rolnego;

15)  współdziałanie ze służbami doradczymi w tym z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;

16)  prostowanie oczywistych omyłek w aktach własności;

17) przygotowanie projektów oraz realizacja aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy   i Wójta;

18) zastępowanie w czasie nieobecności pracowników na stanowisku ds. ochrony środowiska i ewidencji podmiotów gospodarczych oraz na stanowisku ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego;

IX. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydata,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie w celu rekrutacji (np. zdjęcie, hobby, stan cywilny),
  12. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
  13. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata, cv, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem z bieżącą datą, zaś kserokopie składanych dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

X. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Skórzec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

XI.  Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz procedura naboru.

  1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Skórzec w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Skórzec; ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w terminie do dnia 19 grudnia 2025 r.  (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godziny 13.00.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  3. O poszczególnych etapach naboru – analiza dokumentów, test/rozmowa   kwalifikacyjna, będą informowani w ciągu 3 dni od daty upływu terminu składania dokumentów, telefonicznie lub drogą elektroniczną - wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po terminie, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  5. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy (https://gminaskorzec.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-skorzec). 

6) W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). 

7) Zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostce samorządu terytorialnego, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej.

 

 

      

 

 

 

 Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Gmina Skórzec, reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, tel.: 25 308 11 30.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl .
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych osobowych można kierować na adres e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl.
  4. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w szczególności w celu oceny Pani/Pana* kwalifikacji zawodowych, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan* aplikuje.
  5. Podstawą prawną przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c), RODO, tj.:
  1. art. 22¹ Kodeksu pracy określający zakres danych żądanych od osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. art. 4, 6, ustawy o pracownikach samorządowych – określenie form zatrudnienia pracowników samorządowych oraz wymogi dotyczące pracowników samorządowych
  1. Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w zakresie:
  1. imię (imiona) i nazwisko,
  2. data urodzenia,
  3. dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana*,
  4. wykształcenie,
  5. kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  6. przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  7. obywatelstwo,
  8. informacje o niekaralności,
  9. informacje o stanie zdrowia,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
  1. Oprócz danych, o których mowa w ust 6 niniejszej klauzuli, pozostałe Pani/Pana* dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie zgody na ich przetwarzanie - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, zgodnie z Art. 221a Kodeksu pracy. Szczególne kategorie danych mogą być przetwarzane na podstawie zgody wyłącznie wtedy, gdy będą przekazane z Pani/Pana* własnej inicjatywy, zgodnie z Art. 221b Kodeksu pracy.
  2. Odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i organy uprawnione przepisami prawa.
  3. Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  4. Z wyjątkami określonymi w przepisach prawa posiada Pani/Pan* prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia w przypadkach określonych w art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania w  przypadkach określonych w art. 18 RODO, prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w art. 21 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Panią/Pana* na ich przetwarzanie.
  6. Ma Pani/Pan* prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan*, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana* dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  7. Pani/Pana* dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane.

 

* niewłaściwe skreślić                                                              

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

 

I.  Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec

II.    Stanowisko pracy: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

III. Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska

IV.   Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

V.    Niezbędne wymagania od kandydatów:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa,
    6. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o udostępnianiu informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o nasiennictwie, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
    7. znajomość czytania i posługiwania się mapami geodezyjnymi,
    8. znajomość zasad sporządzania decyzji administracyjnych,
    9. wykształcenie: wyższe na kierunku: prawo lub geodezja i gospodarka nieruchomościami lub geodezja i kartografia lub rolnictwo lub administracja.

VI . Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) studia na kierunku prawo 

2) umiejętność obsługi komputera i programu MC Office,

3) umiejętność współdziałania w zespole, 

4) łatwość nawiązywania kontaktów,

5) dobra organizacja pracy, 

6) dyspozycyjność

7) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

8) cechy osobowe: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, myślenie strategiczne.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:    

Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji zadań na tym stanowisku. Pomieszczenie biurowe na piętrze, praca wymagająca szczególnej koncentracji. Kontakt z klientem zewnętrznym.

Miejsce pracy Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

VIII. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
  1. opiniowanie wstępnych projektów podziału,
  2. wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości,
  3. administrowanie gruntami komunalnymi, a w szczególności:
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych,
  • sprzedaż lub wydzierżawianie nieruchomości w drodze przetargu,
  • użyczanie lub oddawanie w użytkowanie wieczyste,
  • ogłaszanie przetargów,
  1. sprawy odszkodowań za przejęte nieruchomości,
  2. przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej dotyczącej nabywania gruntów   na potrzeby własne gminy lub zbywania nieruchomości gminnych,
  3. sporządzanie wniosków do wy działu ksiąg wieczystych;

2) prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności gminnych

3) prowadzenie ewidencji mienia gminnego oraz nadzór nad sporządzaniem umów i naliczaniem opłat;

4) realizacja zadań wynikających z ustawy o nasiennictwie;

5) prowadzenie spraw związanych z opłatą targową

6) współpraca z Urzędem Wojewódzkim w zakresie klęsk w rolnictwie - udział w pracach komisji wojewody dokonującej oceny strat w plonach spowodowanych klęskami żywiołowymi;

7)    podejmowanie współpracy z jednostkami obsługi rolnictwa, koordynacja ich działań i tworzenie warunków rozwoju gospodarki rolnej;

8)    realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości oraz ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych;

9)    wydawanie decyzji ustalających jednorazową opłatę z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy;

10)  realizacja zadań wynikających z ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne w tym prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości;

11) współdziałanie ze służbami Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób, szkodników w uprawach i w nasadzeniach;

12)  współpraca z KRUS w zakresie szkoleń i działań prewencyjnych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie;

13)  współdziałanie z Izbą Rolniczą w zakresie organizacji wyborów;

14)  współdziałanie z GUS w zakresie organizacji przeprowadzania spisu rolnego;

15)  współdziałanie ze służbami doradczymi w tym z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;

16)  prostowanie oczywistych omyłek w aktach własności;

17) przygotowanie projektów oraz realizacja aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy   i Wójta;

18) zastępowanie w czasie nieobecności pracowników na stanowisku ds. ochrony środowiska i ewidencji podmiotów gospodarczych oraz na stanowisku ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego;

IX. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydata,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie w celu rekrutacji (np. zdjęcie, hobby, stan cywilny),
  12. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
  13. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata, cv, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem z bieżącą datą, zaś kserokopie składanych dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

X. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Skórzec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

XI.  Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz procedura naboru.

  1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Skórzec w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Skórzec; ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w terminie do dnia 19 grudnia 2025 r.  (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godziny 13.00.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  3. O poszczególnych etapach naboru – analiza dokumentów, test/rozmowa   kwalifikacyjna, będą informowani w ciągu 3 dni od daty upływu terminu składania dokumentów, telefonicznie lub drogą elektroniczną - wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po terminie, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  5. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy (https://gminaskorzec.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-skorzec). 

6) W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). 

7) Zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostce samorządu terytorialnego, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej.

 

 

      

 

 

 

 Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Gmina Skórzec, reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, tel.: 25 308 11 30.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl .
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych osobowych można kierować na adres e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl.
  4. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w szczególności w celu oceny Pani/Pana* kwalifikacji zawodowych, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan* aplikuje.
  5. Podstawą prawną przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c), RODO, tj.:
  1. art. 22¹ Kodeksu pracy określający zakres danych żądanych od osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. art. 4, 6, ustawy o pracownikach samorządowych – określenie form zatrudnienia pracowników samorządowych oraz wymogi dotyczące pracowników samorządowych
  1. Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w zakresie:
  1. imię (imiona) i nazwisko,
  2. data urodzenia,
  3. dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana*,
  4. wykształcenie,
  5. kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  6. przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  7. obywatelstwo,
  8. informacje o niekaralności,
  9. informacje o stanie zdrowia,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
  1. Oprócz danych, o których mowa w ust 6 niniejszej klauzuli, pozostałe Pani/Pana* dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie zgody na ich przetwarzanie - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, zgodnie z Art. 221a Kodeksu pracy. Szczególne kategorie danych mogą być przetwarzane na podstawie zgody wyłącznie wtedy, gdy będą przekazane z Pani/Pana* własnej inicjatywy, zgodnie z Art. 221b Kodeksu pracy.
  2. Odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i organy uprawnione przepisami prawa.
  3. Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  4. Z wyjątkami określonymi w przepisach prawa posiada Pani/Pan* prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia w przypadkach określonych w art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania w  przypadkach określonych w art. 18 RODO, prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w art. 21 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Panią/Pana* na ich przetwarzanie.
  6. Ma Pani/Pan* prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan*, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana* dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  7. Pani/Pana* dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane.

 

* niewłaściwe skreślić                                                              

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

 

I.  Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec

II.    Stanowisko pracy: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

III. Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska

IV.   Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

V.    Niezbędne wymagania od kandydatów:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa,
    6. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o udostępnianiu informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o nasiennictwie, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
    7. znajomość czytania i posługiwania się mapami geodezyjnymi,
    8. znajomość zasad sporządzania decyzji administracyjnych,
    9. wykształcenie: wyższe na kierunku: prawo lub geodezja i gospodarka nieruchomościami lub geodezja i kartografia lub rolnictwo lub administracja.

VI . Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) studia na kierunku prawo 

2) umiejętność obsługi komputera i programu MC Office,

3) umiejętność współdziałania w zespole, 

4) łatwość nawiązywania kontaktów,

5) dobra organizacja pracy, 

6) dyspozycyjność

7) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

8) cechy osobowe: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, myślenie strategiczne.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:    

Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji zadań na tym stanowisku. Pomieszczenie biurowe na piętrze, praca wymagająca szczególnej koncentracji. Kontakt z klientem zewnętrznym.

Miejsce pracy Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

VIII. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
  1. opiniowanie wstępnych projektów podziału,
  2. wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości,
  3. administrowanie gruntami komunalnymi, a w szczególności:
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych,
  • sprzedaż lub wydzierżawianie nieruchomości w drodze przetargu,
  • użyczanie lub oddawanie w użytkowanie wieczyste,
  • ogłaszanie przetargów,
  1. sprawy odszkodowań za przejęte nieruchomości,
  2. przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej dotyczącej nabywania gruntów   na potrzeby własne gminy lub zbywania nieruchomości gminnych,
  3. sporządzanie wniosków do wy działu ksiąg wieczystych;

2) prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności gminnych

3) prowadzenie ewidencji mienia gminnego oraz nadzór nad sporządzaniem umów i naliczaniem opłat;

4) realizacja zadań wynikających z ustawy o nasiennictwie;

5) prowadzenie spraw związanych z opłatą targową

6) współpraca z Urzędem Wojewódzkim w zakresie klęsk w rolnictwie - udział w pracach komisji wojewody dokonującej oceny strat w plonach spowodowanych klęskami żywiołowymi;

7)    podejmowanie współpracy z jednostkami obsługi rolnictwa, koordynacja ich działań i tworzenie warunków rozwoju gospodarki rolnej;

8)    realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości oraz ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych;

9)    wydawanie decyzji ustalających jednorazową opłatę z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy;

10)  realizacja zadań wynikających z ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne w tym prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości;

11) współdziałanie ze służbami Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób, szkodników w uprawach i w nasadzeniach;

12)  współpraca z KRUS w zakresie szkoleń i działań prewencyjnych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie;

13)  współdziałanie z Izbą Rolniczą w zakresie organizacji wyborów;

14)  współdziałanie z GUS w zakresie organizacji przeprowadzania spisu rolnego;

15)  współdziałanie ze służbami doradczymi w tym z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;

16)  prostowanie oczywistych omyłek w aktach własności;

17) przygotowanie projektów oraz realizacja aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy   i Wójta;

18) zastępowanie w czasie nieobecności pracowników na stanowisku ds. ochrony środowiska i ewidencji podmiotów gospodarczych oraz na stanowisku ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego;

IX. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydata,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie w celu rekrutacji (np. zdjęcie, hobby, stan cywilny),
  12. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
  13. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata, cv, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem z bieżącą datą, zaś kserokopie składanych dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

X. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Skórzec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

XI.  Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz procedura naboru.

  1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Skórzec w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Skórzec; ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w terminie do dnia 19 grudnia 2025 r.  (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godziny 13.00.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  3. O poszczególnych etapach naboru – analiza dokumentów, test/rozmowa   kwalifikacyjna, będą informowani w ciągu 3 dni od daty upływu terminu składania dokumentów, telefonicznie lub drogą elektroniczną - wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po terminie, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  5. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy (https://gminaskorzec.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-skorzec). 

6) W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). 

7) Zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostce samorządu terytorialnego, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej.

 

 

      

 

 

 

 Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Gmina Skórzec, reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, tel.: 25 308 11 30.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl .
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych osobowych można kierować na adres e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl.
  4. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w szczególności w celu oceny Pani/Pana* kwalifikacji zawodowych, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan* aplikuje.
  5. Podstawą prawną przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c), RODO, tj.:
  1. art. 22¹ Kodeksu pracy określający zakres danych żądanych od osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. art. 4, 6, ustawy o pracownikach samorządowych – określenie form zatrudnienia pracowników samorządowych oraz wymogi dotyczące pracowników samorządowych
  1. Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w zakresie:
  1. imię (imiona) i nazwisko,
  2. data urodzenia,
  3. dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana*,
  4. wykształcenie,
  5. kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  6. przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  7. obywatelstwo,
  8. informacje o niekaralności,
  9. informacje o stanie zdrowia,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
  1. Oprócz danych, o których mowa w ust 6 niniejszej klauzuli, pozostałe Pani/Pana* dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie zgody na ich przetwarzanie - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, zgodnie z Art. 221a Kodeksu pracy. Szczególne kategorie danych mogą być przetwarzane na podstawie zgody wyłącznie wtedy, gdy będą przekazane z Pani/Pana* własnej inicjatywy, zgodnie z Art. 221b Kodeksu pracy.
  2. Odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i organy uprawnione przepisami prawa.
  3. Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  4. Z wyjątkami określonymi w przepisach prawa posiada Pani/Pan* prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia w przypadkach określonych w art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania w  przypadkach określonych w art. 18 RODO, prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w art. 21 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Panią/Pana* na ich przetwarzanie.
  6. Ma Pani/Pan* prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan*, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana* dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  7. Pani/Pana* dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane.

 

* niewłaściwe skreślić                                                       

{"register":{"columns":[]}}