W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO ds. gospodarki mieszkaniowej i ochrony zwierząt

                                                                                                                                   12.12.2025

 

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ds. gospodarki mieszkaniowej i ochrony zwierząt

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec

II. Stanowisko pracy: ds. gospodarki mieszkaniowej i ochrony zwierząt.

III. Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska

IV. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

V. Niezbędne wymagania od kandydatów:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki mieszkaniowej i ochrony zwierząt
    6. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Prawo ochrony środowiska; o ochronie zwierząt; Kodeks postępowania administracyjnego; o finansach publicznych; o samorządzie gminnym; o gospodarce komunalnej; o pracownikach samorządowych; Prawo wodne; Prawo energetyczne; o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy; Prawo budowlane; o ochronie dziedzictwa narodowego związanego z nazwami obiektów przestrzeni publicznej oraz pomnikami; o ochronie przyrody; oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    7. wykształcenie: wyższe o specjalności: ekonomia zarzadzanie nieruchomościami lub administracja.

VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. staż pracy w administracji samorządowej minimum 2 lata;
  2. predyspozycje osobowe i predyspozycje: umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, umiejętność planowania pracy, umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, umiejętność zwięzłego i jasnego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej, umiejętność współdziałania w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, dobra organizacja pracy, obowiązkowość, dokładność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, myślenie strategiczne;
  3. znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań;
  4. umiejętność obsługi komputera i programu MS Office;
  5. dyspozycyjność;
  6. posiadanie prawa jazdy kategorii B.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:    

Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji zadań na tym stanowisku. Pomieszczenie biurowe na piętrze, praca wymagająca szczególnej koncentracji. Kontakt z klientem zewnętrznym.

Miejsce pracy Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

VIII. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw i gospodarowanie zasobami gminnymi lokali mieszkaniowych i użytkowych w tym opracowanie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy;
  2. realizacja ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, w tym:

a)  organizacja procedury wynajmowania lokali mieszkalnych,

b)  sporządzanie projektów umów najmu lokali mieszkalnych,

c)  naliczanie czynszów i opłat;

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska a w szczególności:
  1. wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
  2. utworzenie i stała aktualizacja gminnej ewidencji zbiorników bezodpływowych na nieczystości ciekłe oraz przydomowych oczyszczalni ścieków;
  1. współdziałanie z GUS w zakresie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań;
  2. prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem świetlic wiejskich,
  3. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
  4. realizacja zadań wynikających z ustawy ochronie zwierząt;
  5. opieka i dbanie o porządek w miejscach pamięci i pomnikach, które są wpisane do gminnej ewidencji zabytków,
  6. wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody, a w szczególności:
  1. prowadzenie zadań zmierzających do gospodarczego wykorzystania odpadów i ścieków komunalnych,
  2. przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości,
  3. opracowywanie decyzji dotyczących uiszczenia opłaty za usuniecie drzew lub krzewów,
  4. ustanawianie pomników przyrody z drzew rosnących na terenie Gminy,
  5. zniesienie formy ochrony drzew uznanych za pomniki w granicach administracyjnych Gminy,
  6. naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
  7. przygotowywanie postanowień o odmowie wydania zaświadczeń potwierdzających, że  przedmiotowe działki nie znajdują się w obszarze Natura 2000 lub w obszarze znajdującym się na liście, o której mowa w ustawie o ochronie przyrody;
  1.  przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń oraz realizacja aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy i Wójta;
  2.  zastępowanie w czasie nieobecności pracownika na stanowisku ds. odpadów i ochrony środowiska;
  3.  wykonywanie innych poleceń związanych z realizacją zadań Gminy wydawanych przez bezpośredniego przełożonego lub Wójta Gminy.

IX. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydata,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie w celu rekrutacji (np. zdjęcie, hobby, stan cywilny),
  12. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
  13. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata, cv, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem z bieżącą datą, zaś kserokopie składanych dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

X. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Skórzec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

XI.  Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz procedura naboru.

1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Skórzec w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Skórzec; ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ds. gospodarki mieszkaniowej i ochrony zwierząt”, w terminie do dnia 22 grudnia 2025 r.  (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godziny 13.00.

2. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

3. O poszczególnych etapach naboru – analiza dokumentów, test/rozmowa   kwalifikacyjna, będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną- wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 5 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po terminie, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

5. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-skorzec). 

6. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). 

7. Zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostce samorządu terytorialnego, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej.

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Gmina Skórzec, reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, tel.: 25 308 11 30.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl .
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka, wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych osobowych można kierować na adres e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl.
  4. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w szczególności w celu oceny Pani/Pana* kwalifikacji zawodowych, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan* aplikuje.
  5. Podstawą prawną przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c), RODO, tj.:
  1. art. 22¹ kodeksu pracy określający zakres danych żądanych od osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. art. 4, 6, ustawy o pracownikach samorządowych – określenie form zatrudnienia pracowników samorządowych oraz wymogi dotyczące pracowników samorządowych
  1. Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w zakresie:
  1. imię (imiona) i nazwisko,
  2. data urodzenia,
  3. dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana*,
  4. wykształcenie,
  5. kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  6. przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  7. obywatelstwo,
  8. informacje o niekaralności,
  9. informacje o stanie zdrowia,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
  1. Oprócz danych, o których mowa w ust 6 niniejszej klauzuli, pozostałe Pani/Pana* dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie zgody na ich przetwarzanie - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, zgodnie z Art. 221a Kodeksu pracy. Szczególne kategorie danych mogą być przetwarzane na podstawie zgody wyłącznie wtedy, gdy będą przekazane z Pani/Pana* własnej inicjatywy, zgodnie z Art. 221b Kodeksu pracy.
  2. Odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i organy uprawnione przepisami prawa.
  3. Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  4. Z wyjątkami określonymi w przepisach prawa posiada Pani/Pan* prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia w przypadkach określonych w art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO, prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w art. 21 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Panią/Pana* na ich przetwarzanie.
  6. Ma Pani/Pan* prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan*, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana* dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  7. Pani/Pana* dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane.

 

 

 

* niewłaściwe skreślić                                                              

 

 

 

{"register":{"columns":[]}}