Tytuł/stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR w Referacie Księgowości
Dołącz do nas i miej swój wkład w rozwój gminy Konstantynów Łódzki. Szukamy osób, które wspólnie z nami chcą tworzyć przyjazną i otwartą administrację publiczną i pozytywny wizerunek urzędnika. Zależy nam na pracownikach, których atutem jest wiedza, zaangażowanie i pozytywna energia.
Informacje o ofercie
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim,
ul. Zgierska 2,
95-050 Konstantynów Łódzki
z dopiskiem: „nabór KS”
Dokumenty można również składać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@konstantynow.pl), ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego albo korzystania z profilu zaufanego EPUAP.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów do urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.konstantynow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Zakres obowiązków
- prowadzenie ewidencji Księgi Głównej dochodów podatkowych gminy sporządzanych w jednostce OPUM,
- sporządzanie sprawozdania Rb 27S dotyczącego dochodów podatkowych gminy – OPUM,
- podejmowanie czynności w celu likwidacji nadpłat w zakresie jednostek OPUM,
- naliczanie odpisu od podatku rolnego przekazywanego do Izby Rolniczej,
- prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wyposażenia i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z zastosowaniem modułu MAJ – środki trwałe,
- dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego,
- rozliczanie spisów z natury,
- przygotowanie sprawozdania SG 01,
- zastępstwo kasjera podczas jego nieobecności.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkieWymagania
Wymagane kwalifikacje niezbędne:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
- w przypadku PODINSPEKTORA: wykształcenie: ukończone wyższe studia pierwszego lub drugiego stopnia (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie lub pokrewne) lub wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy,
LUB
- w przypadku INSPEKTORA: wykształcenie: ukończone wyższe studia pierwszego lub drugiego stopnia, (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie lub pokrewne) i 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i 5 letni staż pracy.
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość - Ordynacja Podatkowa,
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- korzystanie z oprogramowania komputerowego: Windows, MS Office,
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
Dodatkowe kwalifikacje:
- co najmniej dwa lata stażu pracy w zakresie finansów i księgowości w jednostkach sfery budżetowej
- wykształcenie wyższe prawo, administracja, ekonomia, finanse, rachunkowość
- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty
Oferty zawierające:
-
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe lub/i inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez kandydata wymaganego stażu pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
- dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty lub,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
- można również dołączyć kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku, uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego,
- w przypadku niekorzystania z udostępnionego kwestionariusza – zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Benefity
Ze swojej strony gwarantujemy stabilność zatrudnienia- pierwsza umowa na czas określony 6 miesiecy, ponadto oferujemy:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny,
- pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach,
- rozsądne godziny pracy – wolne weekendy,
- dogodna lokalizacja – centrum miasta.
Warunki pracy:
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy (pełen etat), planowane zatrudnienie po 1 października 2024 r.,
- praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim,
- godziny pracy: 40 godzin tygodniowo, praca w równoważnym systemie czasu pracy, ruchomy czas pracy,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- praca wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na pierwszym piętrze budynku, brak windy
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Strzemecka
- Telefon: 42 211 11 73 wew. 148
- e-mail: kancelaria@konstantynow.pl
- Adres: ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki
Materiały
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATKwestionariusz_osobowy_kandydata_do_pracy-nabór.docx 0.02MB Klauzula informacyjna Rekrutacja
Klauzula_informacyjna_ver_150124_Rekrutacja_Pracownik_Samorządowy_2024.docx 0.03MB Oświadczenia do naboru na wolne stanowisko
Oświadczenie.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.09.2024 15:15 Anna Strzemecka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanowisko do Spraw Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR w Referacie Księgowości w Urzędzie Miejskim w Konstantynowie Łódzkim ogłoszenie z dnia 5.09.2024 r. | 1.0 | 05.09.2024 15:15 Anna Strzemecka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP