Tytuł/stanowisko: PODINSPEKTOR w Referacie Organizacyjnym
Dołącz do nas i miej swój wkład w rozwój gminy Konstantynów Łódzki. Szukamy osób, które wspólnie z nami chcą tworzyć przyjazną i otwartą administrację publiczną i pozytywny wizerunek urzędnika. Zależy nam na pracownikach, których atutem jest wiedza, zaangażowanie i pozytywna energia
Informacje o ofercie
Oferty prosimy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim
ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki
sekretariat@konstantynow.pl*
w terminie do 27 grudnia 2024 roku do godz. 15:00 z dopiskiem: „Podinspektor OR”
Pod wskazanym adresem zostaną potwierdzone z oryginałem odpisy dokumentów dołączonych do podania. Kwestionariusz personalny oraz wzór oświadczenia dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów do urzędu.
Uwaga!
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. wg stanu na dzień 30 listopada 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tutejszym Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%
Zakres obowiązków
Do podstawowych obowiązków pracownika na tym stanowisku będzie m. in. należało:
1) prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu w tym:
a) przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej w systemie obiegu dokumentów UM-DOK,
b) przyjmowanie korespondencji od komórek organizacyjnych, rejestrowanie w książkach nadawczych i wysyłanie,
c) odbieranie i rejestrowanie korespondencji elektronicznej,
d) obsługa jednostek organizacyjnych gminy w zakresie wymiany korespondencji,
e) prenumerata czasopism,
f) zamawianie i rejestrowanie pieczątek oraz pieczęci urzędowych,
g) udzielanie informacji o zakresie działania komórek organizacyjnych Urzędu,
h) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w urzędzie,
i) pomoc w zakresie załatwiania spraw przez osoby niepełnosprawne,
j) wydawanie druków wniosków i formularzy, pomoc w ich wypełnianiu,
k) przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie na tablicy ogłoszeń, obwieszczeń i pism sądowych z zakresu prawa cywilnego, karnego i rodzinnego;
2) terminowe przekazywanie skarg, wniosków, petycji oraz informacji publicznych do opracowania według właściwości;
3) wykonywanie odpłatnych usług dla mieszkańców polegających na kserowaniu, drukowaniu, laminowaniu i bindowaniu;
4) zaopatrzenie w materiały biurowe; ewidencja zakupów i wydawanie pracownikom;
5) zaopatrzenie oraz gospodarowanie sprzętem i środkami utrzymania czystości;
6) prowadzenie rejestru wydatków związanych z utrzymaniem urzędu, przestrzeganie limitu wydatków oraz potwierdzanie tego na fakturach w ramach realizacji budżetu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkieWymagania
Wymagane kwalifikacje niezbędne:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
• wykształcenie i doświadczenie zawodowe: ukończone wyższe studia pierwszego lub drugiego stopnia, LUB wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy
Pozostałe wymagania niezbędne:
• Znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o opłacie skarbowej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
• Posiadanie obywatelstwa polskiego,
• Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe kwalifikacje:
• Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
• Umiejętność organizacji pracy własnej,
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty
Oferty zawierające:
1) CV,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe lub/i inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez kandydata wymaganego stażu pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
6) oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
7) dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty lub,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
9) można również dołączyć kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
10) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku, uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego,
11) w przypadku niekorzystania z udostępnionego kwestionariusza – zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Benefity
Ze swojej strony gwarantujemy stabilność zatrudnienia- pierwsza umowa na czas określony 6 miesiecy, ponadto oferujemy:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny,
- pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach,
- rozsądne godziny pracy – wolne weekendy,
- dogodna lokalizacja – centrum miasta.
Warunki pracy:
1) pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy (pełen etat), planowane zatrudnienie po 1 stycznia 2025 r.,
2) praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim,
3) godziny pracy: 40 godzin tygodniowo, praca w równoważnym systemie czasu pracy, ruchomy czas pracy,
4) dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
5) praca wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku, brak windy.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Strzemecka
- Telefon: 42 211 11 73 wew. 148
- e-mail: kancelaria@konstantynow.pl
- Adres: ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki
Materiały
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATKwestionariusz_osobowy_kandydata_do_pracy-nabór.docx 0.02MB Klauzula informacyjna Rekrutacja
Klauzula_informacyjna_ver_150124_Rekrutacja_Pracownik_Samorządowy_2024.docx 0.03MB Oświadczenia do naboru na wolne stanowisko
Oświadczenie.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.12.2024 12:23 Anna Strzemecka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanowisko ds.Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
PODINSPEKTOR w Referacie Organizacyjnym-ogłoszenie | 2.0 | 18.12.2024 13:34 Anna Strzemecka |
PODINSPEKTOR w Referacie Organizacyjnym-ogłoszenie | 1.0 | 11.12.2024 12:23 Anna Strzemecka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP