W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu, wymeldowaniu, numeru PESEL

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Jasło
ul. Słowackiego 4
38-200 Jasło  (pokój nr 204, II piętro)
tel. 13 4436649

Kto może wystąpić z wnioskiem

  • Wydanie zaświadczenia z Rejestru Mieszkańców:

Organ gminy prowadzący rejestr mieszkańców wydaje zaświadczenie na wniosek zainteresowanej osoby złożony na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

  • Wydanie zaświadczenia z rejestru PESEL:

Dowolny organ gminy wydaje zaświadczenie na wniosek zainteresowanej osoby złożony na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, opatrzonym własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Opłaty

  • za wydanie zaświadczenia np. o zameldowaniu, wymeldowaniu, braku/ilości osób zameldowanych w lokalu – 17 zł,
  • za udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł,
  • za wielojęzyczny standardowy formularz – tłumaczenie pomocnicze do urzędowego zaświadczenia – 17 zł

Zwolnienia z opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia określa ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej.

Zwolnione z opłaty skarbowej jest złożenie do sprawy dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Opłaty można dokonać w kasie w Urzędzie Gminy Jasło lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: Urząd Gminy Jasło nr konta 58 1050 1458 1000 0012 0270 5560

Termin i sposób załatwienia sprawy

Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.

Wymagane wnioski i dokumenty

  • wniosek o wydanie zaświadczenia (wniosek można uzyskać w siedzibie gminy lub można wydrukować z załącznika poniżej)
  • dowód osobisty lub paszport,
  • oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika,
  • w przypadku zaświadczenia, że w lokalu nikt nie jest zameldowany - do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu 
  • oryginał dowodu uiszczenia opłaty lub wydruk (skan wydruku) przelewu bankowego.

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia
wniosek-o-wydanie-zaswiadczenia.pdf 0.19MB
Wniosek o wydanie wielojęzycznego formularza tłumaczenia urzędowego
wniosek-o-wydanie-wielojezycznego-formularza-tlumaczenia-urzedowego.pdf 0.21MB
Pełnomocnictwo
pelnomocnictwo.pdf 0.03MB
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
szczegolowe-informacje-dotyczace-przetwarzania-danych-osobowych.pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}