Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Buczkowice
Miejsce
Urząd Gminy Buczkowice, pokój nr 23
Prowadzący sprawę
Przemysław Lubiński, Inspektor
Telefon: 33 499 00 66 wew. 40
Składający
Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Buczkowice.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Buczkowice
- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Termin załatwienia sprawy
Wójt Gminy Buczkowice dokonuje wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności regulowanej w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności gospodarczej, dla której rejestr jest prowadzony. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
Wójt Gminy Buczkowice, dokonując wpisu do rejestru, nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy oraz wydaje z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.
Opłaty
- Opłata skarbowa za dokonanie wpisu: 50 zł - przedsiębiorcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej.
- Opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo: 17zł. - płatne przelewem na konto Urzędu Gminy Buczkowice: bank PEKAO SA O/Szczyrk Nr 52 1240 4142 1111 0000 4826 2811.
Uwagi
W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca jest obowiązany złożyć do Wójta Gminy Buczkowice, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.
Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia wymagań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2020 poz. 1439 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustawy.
Materiały
Wniosek (do druku)wniosek_wrdrok.pdf 0.21MB Wniosek (formularz Word)
wniosek_wrdrok.docx 0.03MB Oświadczenie (do druku)
wniosek_wrdrok_oswiadczenie.pdf 0.17MB Oświadczenie (formularz Word)
wniosek_wrdrok_oswiadczenie.docx 0.02MB
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2021 poz. 888 ze zm.)
- Pierwsza publikacja:
- 02.04.2021 15:43 Jakub Kwaśny
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Przemysław Lubiński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Buczkowice | 2.0 | 09.06.2021 18:45 Jakub Kwaśny |
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Buczkowice | 1.0 | 02.04.2021 15:43 Jakub Kwaśny |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP