W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Protokół nr 2/25 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Buczkowice

Posiedzenie odbyło się dnia 18 września 2025 r. w budynku Urzędu Gminy Buczkowice
 

Materiały

Protokół
protokol​_2​_25​_kswp​_rgb.pdf 3.70MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.10.2025 11:47 Ewa Matera
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Matera
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Protokół nr 2/25 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Buczkowice, które odbyło się dnia 18 września 2025 r. w budynku Urzędu Gminy Buczkowice 1.0 09.10.2025 11:47 Ewa Matera

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}