W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Sesja Nr I - 6 maja 2024 r.

Miejsce i godzina obrad: godz. 12.00 w sali konferencyjnej, w budynku Urzędu Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji przez najstarszego wiekiem radnego.
  2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
  3. Ślubowanie radnych.
  4. Wręczenie zaświadczeń o wyborze wójta.
  5. Ślubowanie wójta.
  6. Wybór Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady.
  7. Zamknięcie sesji.

Materiały

Postanowienie Komisarza Wyborczego o zwołaniu pierwszych Sesji Rady Gminy
Postanowienie​_Komisarza​_Wyborczego​_o​_zwołaniu​_pierwszych​_Sesji​_Rady​_Gminy.pdf 1.73MB
PROTOKÓŁ komisji skrutacyjnej
PROTOKÓŁ​_komisji​_skrutacyjnej.pdf 0.11MB
w sprawie powołania komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia głosowania w wyborach przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Rady Gminy Skórzec
UchwałaI120242024-05-06.pdf 0.10MB
w sprawie ustalenia zasad i sposobu głosowania w wyborach tajnych na przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Rady Gminy Skórzec
UchwałaI220242024-05-06.pdf 0.15MB
w sprawie stwierdzenia wyboru przewodniczącego Rady Gminy Skórzec
UchwałaI320242024-05-06.pdf 0.10MB
w sprawie stwierdzenia wyboru wiceprzewodniczącego Rady Gminy Skórzec
UchwałaI420242024-05-06.pdf 0.10MB
protokół 1 sesja
protokół​_1​_sesja.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.04.2024 14:20 Izabela Duk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Duk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sesja Nr I - 6 maja 2024 r. 3.0 17.05.2024 12:08 Izabela Duk
Sesja Nr I - 6 maja 2024 r. 2.0 14.05.2024 14:31 Izabela Duk
Sesja Nr I - 6 maja 2024 r. 1.0 29.04.2024 14:20 Izabela Duk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}