W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nabór na stanowisko Dyrektora Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu

Informacja o wynikach konkursu

W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrany

Pan Adam Młyński zamieszkały w Lęborku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pana Adam Młyński spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

W II etapie naboru, tj. po zaprezentowaniu koncepcji funkcjonowania nowoutworzonego żłobka oraz zadawaniu pytań przez członków Komisji, kandydat uzyskał pozytywną ocenę.

Komisja Wnioskuje do Wójta Gminy Łęczyce o zatrudnienie Pana Adama Młyńskiego na stanowisku Dyrektora Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu.

Kandydatura została zaakceptowana przez Wójta Gminy.

Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt


 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 2.

Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Adam Młyński Lębork

 

Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt


 

Ogłoszenie o naborze

  1. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywanej pracy: Gminny Żłobek w Strzebielinie-Osiedlu, ul. M.C. Skłodowskiej 3, 84-220 Strzebielino.
     
  2. Określenie stanowiska: ( nazwa stanowiska, wymiar etatu, podległość służbowa):
    Dyrektor Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu.
    Wymiar etatu: 1/4, podległość służbowa : Wójt Gminy Łęczyce.
     
  3. Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
    1. Niezbędne:
      1. obywatelstwo polskie;
      2. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi, albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
      3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
      4. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, ścigane z oskarżenia publicznego;
      5. brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia
        17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
      6. kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie został mu zawieszona ani ograniczona;
      7. kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
      8. kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
      9. kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
      10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
      11. dyrektorem żłobka nie może być osoba, która figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

        Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
         
    2. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
      1. znajomość aktów prawnych dotyczących: opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i p.poż.;
      2. doświadczenie w tworzeniu, organizowaniu i zarządzaniu żłobkiem, przedszkolem;
      3. umiejętność planowania i organizacji pracy oraz kierowania zespołem pracowników;
      4. odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność i komunikatywność;
      5. dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.
         
  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. organizowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka;
    2. opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Gminnym Żłobku;
    3. kierowanie działalnością żłobka, reprezentowanie go na zewnątrz;
    4. realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka, a także wewnętrznych uregulowań prawnych;
    5. współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi i innymi podmiotami w celu realizacji zadań jednostki;
    6. zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;
    7. prowadzenie procesu rekrutacji do żłobka oraz związanej z tym dokumentacji;
    8. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach zgodnie z delegacjami ustawowymi oraz przyznanymi upoważnieniami w sprawach z zakresu działania żłobka;
    9. uzupełnianie niezbędnych informacji w rejestrze żłobków dotyczących Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu;
    10. zawieranie umów z rodzicami;
    11. pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka;
    12. zatrudnianie i zwalnianie pracowników Żłobka oraz dokonywanie wszystkich niezbędnych czynności wynikających z pełnienia funkcji pracodawcy;
    13. prowadzenie gospodarki finansowej żłobka zgodnie z przepisami prawa;
    14. inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych na projekty związane z realizacją zadań żłobka;
    15. sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów prawa;
    16. systematyczna aktualizacja wiedzy i umiejętności w zakresie usług opieki i wczesnej edukacji dzieci w wieku do lat 3, metodyki i praktyki pracy z dziećmi, zrozumienia potrzeb dzieci, współpracy z rodzicami oraz dbania o własny dobrostan, w szczególności przez samokształcenie, udział w szkoleniach lub wsparcie ze strony podmiotu prowadzącego żłobek.
    17. zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;
    18. zarządzanie mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienie jego ochrony i należytego utrzymania;
    19. dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Wójta Gminy Łęczyce;
    20. wykonywanie innych zadań i podejmowanie decyzji w zakresie wynikającym z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy Łęczyce, Zarządzeń Wójta Gminy lub upoważnień Wójta, a także Statutu i Regulaminu organizacyjnego jednostki.
       
  5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca na stanowisku kierownika Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu, M.C. Skłodowskiej 3, 84-220 Strzebielino z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, budynek parterowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych;
    2. zatrudnienie w wymiarze ¼ etatu;
    3. umowa o pracę na czas określony na okres 5 lat, po tym okresie istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony;
    4. wynagrodzenie ustalone zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz zarządzenia Wójta Gminy Łęczyce w sprawie ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Łęczyce ( w przedziale od 5670 zł do 9000 zł wynagrodzenie zasadnicze + dodatek funkcyjny do 2900 zł) ustalone proporcjonalnie do wielkości zajmowanego etatu.
       
  6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    - nie dotyczy z uwagi na nowoutworzoną jednostkę.
     
  7. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu;
    2. życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3. pisemna koncepcja funkcjonowania nowoutworzonego Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu;
    4. kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru);
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
    6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
    7. kserokopie świadectw pracy;
    8. zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
    9. ewentualnie posiadane referencje;
    10. oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
      1. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      2. o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      3. oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
      4. oświadczenie, że kandydat nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym,
      5. o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej lub braku jej zawieszenia oraz ograniczenia,
      6. oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
      7. o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
      8. o nieposzlakowanej opinii,
      9. o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu;
    11. oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji oraz w procesie zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz., 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przyjmuję do wiadomości obowiązek publikacji moich danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej”.
    12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).

      Wszystkie dokumenty składane w oryginale i pochodzące od kandydata muszą być bezwzględnie opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem kandydata.

      Dokumenty składane jako kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

      Jeżeli dokument nie będzie spełniał powyższych wymagań zostanie on uznany za niezłożony, co skutkować będzie odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych.
       
  8. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem” Konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu” w terminie do 8 września 2025 roku do godziny 16:30:
    • w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
    • pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy).

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
       
  9. Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia dostępna jest na stronie internetowej bip.leczyce.pl w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze).
     
  10. Informacje dodatkowe:
    1. Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Łęczyce;
    2. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
    3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
    4. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
    5. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
      1. dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
      2. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.

Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt

Materiały

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie​_2025.doc 0.04MB
Klauzula RODO
Klauzula​_RODO​_-​_zatrudnienie​_2025.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}