Nabór na stanowisko Dyrektora Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu
Informacja o wynikach konkursu
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrany
Pan Adam Młyński zamieszkały w Lęborku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pana Adam Młyński spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
W II etapie naboru, tj. po zaprezentowaniu koncepcji funkcjonowania nowoutworzonego żłobka oraz zadawaniu pytań przez członków Komisji, kandydat uzyskał pozytywną ocenę.
Komisja Wnioskuje do Wójta Gminy Łęczyce o zatrudnienie Pana Adama Młyńskiego na stanowisku Dyrektora Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu.
Kandydatura została zaakceptowana przez Wójta Gminy.
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 2.
Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
| Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
| 1. | Adam Młyński | Lębork |
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Ogłoszenie o naborze
- Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywanej pracy: Gminny Żłobek w Strzebielinie-Osiedlu, ul. M.C. Skłodowskiej 3, 84-220 Strzebielino.
- Określenie stanowiska: ( nazwa stanowiska, wymiar etatu, podległość służbowa):
Dyrektor Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu.
Wymiar etatu: 1/4, podległość służbowa : Wójt Gminy Łęczyce.
- Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
- Niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi, albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, ścigane z oskarżenia publicznego;
- brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia
17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie został mu zawieszona ani ograniczona;
- kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
- dyrektorem żłobka nie może być osoba, która figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- znajomość aktów prawnych dotyczących: opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i p.poż.;
- doświadczenie w tworzeniu, organizowaniu i zarządzaniu żłobkiem, przedszkolem;
- umiejętność planowania i organizacji pracy oraz kierowania zespołem pracowników;
- odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność i komunikatywność;
- dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.
- Niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka;
- opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Gminnym Żłobku;
- kierowanie działalnością żłobka, reprezentowanie go na zewnątrz;
- realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka, a także wewnętrznych uregulowań prawnych;
- współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi i innymi podmiotami w celu realizacji zadań jednostki;
- zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;
- prowadzenie procesu rekrutacji do żłobka oraz związanej z tym dokumentacji;
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach zgodnie z delegacjami ustawowymi oraz przyznanymi upoważnieniami w sprawach z zakresu działania żłobka;
- uzupełnianie niezbędnych informacji w rejestrze żłobków dotyczących Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu;
- zawieranie umów z rodzicami;
- pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka;
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników Żłobka oraz dokonywanie wszystkich niezbędnych czynności wynikających z pełnienia funkcji pracodawcy;
- prowadzenie gospodarki finansowej żłobka zgodnie z przepisami prawa;
- inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych na projekty związane z realizacją zadań żłobka;
- sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów prawa;
- systematyczna aktualizacja wiedzy i umiejętności w zakresie usług opieki i wczesnej edukacji dzieci w wieku do lat 3, metodyki i praktyki pracy z dziećmi, zrozumienia potrzeb dzieci, współpracy z rodzicami oraz dbania o własny dobrostan, w szczególności przez samokształcenie, udział w szkoleniach lub wsparcie ze strony podmiotu prowadzącego żłobek.
- zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;
- zarządzanie mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienie jego ochrony i należytego utrzymania;
- dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Wójta Gminy Łęczyce;
- wykonywanie innych zadań i podejmowanie decyzji w zakresie wynikającym z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy Łęczyce, Zarządzeń Wójta Gminy lub upoważnień Wójta, a także Statutu i Regulaminu organizacyjnego jednostki.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku kierownika Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu, M.C. Skłodowskiej 3, 84-220 Strzebielino z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, budynek parterowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- zatrudnienie w wymiarze ¼ etatu;
- umowa o pracę na czas określony na okres 5 lat, po tym okresie istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony;
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz zarządzenia Wójta Gminy Łęczyce w sprawie ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Łęczyce ( w przedziale od 5670 zł do 9000 zł wynagrodzenie zasadnicze + dodatek funkcyjny do 2900 zł) ustalone proporcjonalnie do wielkości zajmowanego etatu.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- nie dotyczy z uwagi na nowoutworzoną jednostkę.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu;
- życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- pisemna koncepcja funkcjonowania nowoutworzonego Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu;
- kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru);
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
- kserokopie świadectw pracy;
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
- ewentualnie posiadane referencje;
- oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym,
- o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej lub braku jej zawieszenia oraz ograniczenia,
- oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o nieposzlakowanej opinii,
- o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu;
- oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji oraz w procesie zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz., 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przyjmuję do wiadomości obowiązek publikacji moich danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej”.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).
Wszystkie dokumenty składane w oryginale i pochodzące od kandydata muszą być bezwzględnie opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem kandydata.
Dokumenty składane jako kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Jeżeli dokument nie będzie spełniał powyższych wymagań zostanie on uznany za niezłożony, co skutkować będzie odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem” Konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Żłobka w Strzebielinie-Osiedlu” w terminie do 8 września 2025 roku do godziny 16:30:- w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
- pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia dostępna jest na stronie internetowej bip.leczyce.pl w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze).
- Informacje dodatkowe:
- Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Łęczyce;
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
- Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Materiały
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienieKwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie_2025.doc 0.04MB Klauzula RODO
Klauzula_RODO_-_zatrudnienie_2025.docx 0.01MB