Posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
21.10.2021
W dniu 19.10.2021r. w Urzędzie Miasta odbyło się posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego na temat: - Stanu przygotowania gminy oraz gminnych instytucji do prawidłowego funkcjonowania w okresie zimy 2021/2022.
Posiedzeniu przewodniczył Przewodniczący Zespołu - Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej – dr hab. inż. Augustyn Ormanty .
W posiedzeniu udział wzięli Prezesi, Dyrektorzy, Kierownicy gminnych instytucji, Komendant Komisariatu Policji, Komendant Miejsko – Gminny Ochotniczych Straży Pożarnych w Kalwarii Zebrzydowskiej oraz Kierownicy Referatów oraz samodzielne stanowiska w Urzędzie - członkowie GZZK.
Wszyscy uczestnicy przedstawili stan przygotowania gminnych instytucji, szkół, referatów oraz samodzielnych stanowisk w Urzędzie do prawidłowego funkcjonowania w okresie zimy 2021/2022 roku.
Po wysłuchaniu wystąpień, Przewodniczący Zespołu postawił zadania do realizacji:
- nadzorować realizację opieki socjalnej dla osób, które takiej potrzebują. Oby nikomu nie zabrakło ciepłego posiłku;
- nadzorować przestrzeganie przepisów porządkowych sanitarnych oraz przeciwpożarowych przez wszystkich mieszkańców gminy, turystów i wszystkich przybyłych do gminy;
- nadzorować zabezpieczenie pomocy medycznej doraźnej i w pełnym zakresie dla wszystkich osób, które takiej będą potrzebować;
- nadzorować działalność firm odpowiedzialnych za utrzymanie właściwego ładu i porządku, właściwego utrzymania przejezdności dróg i chodników na terenie miasta i sołectw;
Burmistrz podziękował wszystkim członkom Zespołu za zaangażowanie i profesjonalizm podczas realizacji nakazanych zadań.