Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
04.10.2021
Centrum Projektów Polska Cyfrowa rozpoczęło nabór wniosków o granty na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR.
Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Wnioski o udział w projekcie wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można składać w sekretariacie Urzędu Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej (parter) w terminie od 4 października 2021 r. do 29 października 2021 r. (w godzinach pracy urzędu).
Wymagane dokumenty:
- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego – które będzie podstawą do złożenia wniosku przez gminę;
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność – które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę;
- W razie posiadania dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR, należy go dołączyć go do niniejszego oświadczenia;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Materiały
Zgoda na przetwarzanie danych osobowychdane_osobowe_zgoda_pgr.pdf 0.11MB OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
Załącznik_nr_7_-_Wzór_oświadczenia_rodzica_opiekuna_prawnego.doc 0.14MB OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ,
Załącznik_nr_8_-_Wzór_oświadczenia_osoby_składającej_oświadczenie_we_własnym_imieniu_(dotyczy_beneficjentów_końcowych,_pobie.doc 0.14MB Pismo przewodnie
pismo_przewodnie_ppgr.docx 0.03MB