Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków
| 1. Odpowiedzialna/y za usługę: | Lucyna Ewert |
| 2. Numer telefonu: | 0 67 282 16 08 wew. 32 |
| 3. e-mail: | l.ewert@gminachodziez.pl |
| 4. Godziny urzędowania: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 |
| 5. Kasa Urzędu czynna: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400 |
INFORMACJA O SPRAWIE:
|
NAZWA USŁUGI |
ZGŁOSZENIE INSTALACJI – PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW |
|---|---|
|
PROCEDURY ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Przyjęcie lub odmowa przyjęcia zgłoszenia instalacji |
|
CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE |
Bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. |
|
SPOSÓB ZAŁATWIENIA |
Zgoda Wójta lub odmowa w formie decyzji administracyjnej |
|
OPŁATY SKARBOWE |
120,00 zł –załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej płatne na konto Gminy Chodzież – BS Chodzież 62 8945 0002 0026 0547 2000 0040 lub bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy Chodzież |
|
TRYB ODWOŁAWCZY |
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Pile za pośrednictwem Wójta Gminy Chodzież |
|
PODSTAWA PRAWNA |
Art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia ( Dz. U. z 2010 r. poz. 880 ze zm.) |
Materiały
Wniosek - zgłoszenie przydomowej oczyszczalnizgl_przyd_oczyszcz.docx 0.01MB