W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków

1. Odpowiedzialna/y za usługę: Lucyna Ewert
2. Numer telefonu: 0 67 282 16 08 wew. 32
3. e-mail: l.ewert@gminachodziez.pl
4. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500
5. Kasa Urzędu czynna: od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400



 

INFORMACJA O SPRAWIE:
 

NAZWA USŁUGI

ZGŁOSZENIE INSTALACJI – PRZYDOMOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW 

PROCEDURY ZAŁATWIENIA SPRAWY

Przyjęcie lub odmowa przyjęcia zgłoszenia instalacji

CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE

Bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA

Zgoda Wójta lub odmowa w formie decyzji administracyjnej

OPŁATY SKARBOWE

120,00 zł –załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej płatne na konto Gminy Chodzież – BS Chodzież 62 8945 0002 0026 0547 2000 0040 lub bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy Chodzież

TRYB ODWOŁAWCZY

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Pile za pośrednictwem Wójta Gminy Chodzież

PODSTAWA PRAWNA

Art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie  instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia ( Dz. U. z 2010 r. poz. 880 ze zm.)

Materiały

Wniosek - zgłoszenie przydomowej oczyszczalni
zgl​_przyd​_oczyszcz.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}