W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

UWAGA MIESZKAŃCY GMINY CHODZIEŻ

Herb Gminy Chodzież obrazek

Przypominam, że do 30 czerwca 2022 r. właściciele
i zarządcy nieruchomości, zarówno zamieszkałych (deklaracja A) jak i niezamieszkałych (deklaracja B), mają obowiązek złożyć do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) deklarację o źródle ciepła w swoich budynkach/lokalach.

 

Deklarację można złożyć elektronicznie na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego https://zone.gunb.gov.pl/ – zakładka „ZŁÓŻ DEKLARACJĘ” lub papierowo wypełniając ją
w Urzędzie Gminy w Chodzieży pok. nr 8.

 

CEL

Stworzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków ma na celu poprawę jakości powietrza poprzez likwidację głównej przyczyny zanieczyszczeń – emisji substancji powodujących smog. CEEB to bardzo ważne narzędzie wspierające wymianę starych kotłów grzewczych, to miejsce gdzie będą dostępne również informacje na temat wszystkich programów finansowania wymiany pieców. System jako centrum wiedzy dla obywatela w znaczący sposób ułatwi pozyskanie informacji, które są niezbędne np. przy ubieganiu się o dofinansowanie na wymianę starego kotła.

 

SANKCJE

Składanie deklaracji jest OBOWIĄZKOWE dla wszystkich właścicieli/zarządców nieruchomości. Brak zgłoszenia skutkuje karą grzywny.

 

 

 

 

 

Kamila Szejner (-)

Wójt Gminy Chodzież

{"register":{"columns":[]}}