Podinspektor ds. gospodarki odpadami (zakończone)
Wójt Gminy Buczkowice ogłasza nabór na wolne dwa stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Buczkowice ul. Lipowska 730 43-374 Buczkowice
Wolne stanowiska urzędnicze
Podinspektor ds. gospodarki odpadami
Wymiar etatu: pełny etat
I. Zakres ogólnych obowiązków:
- Prowadzenie całości spraw w zakresie gospodarki odpadami na terenie gminy Buczkowice w szczególności:
- nadzór nad realizacją obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, w tym przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki odpadami,
- przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na świadczenie usług przez przedsiębiorców w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
- nadzór nad świadczonymi usługami komunalnymi,
- merytoryczne przygotowywanie projektów decyzji z zakresu ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących gospodarki odpadami.
- Prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami.
- Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
- Sporządzanie sprawozdań dotyczących środków trwałych.
- Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych.
- Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego (środki trwałe z wyjątkiem gruntów).
- Przygotowywanie projektów ocen, analiz i informacji oraz sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
II. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie minimum wyższe I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - preferowane kierunki: prawo, administracja, rolnictwo, ochrona środowiska.
- Spełnienie warunków określonych w art.6 ust.1 oraz ust.3 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.530)
- Minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie pracy w samorządzie gminnym na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania obowiązków na stanowisku, w szczególności przepisów ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Doświadczenie w obsłudze programu „Odpady Komunalne”.
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów użytkowych (w szczególności Word, Excel).
III. Wymagania dodatkowe:
- Posiadanie cech osobowościowych: zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności i operatywności;
- Mile widziana znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca wykonywana na drugim piętrze w budynku Urzędu Gminy Buczkowice.
- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
- Obsługa klienta zewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe.
- Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
V. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Buczkowice wyniósł: 2,5920.
- Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem art.16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.530).
- Równoważny czas pracy.
- Początek zatrudnienia: po przeprowadzonym naborze.
VI. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
- Wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy oraz oświadczenia i zgodę stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze*.
- Kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy o okresie zatrudnienia.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność**.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Termin: dokumenty należy złożyć do dnia 7 listopada 2023r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy)
- Miejsce: Urząd Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730; 43-374 Buczkowice.
- Sposób złożenia dokumentów:
- za pośrednictwem poczty,
- osobiście - w sekretariacie Urzędu Gminy Buczkowice - w godzinach pracy Urzędu;
- elektronicznie - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
Oferty złożone w formie papierowej muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Buczkowice – Podinspektor ds. gospodarki odpadami". Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
- Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
- Dokumenty złożone w naborze będą przechowywane:
- w przypadku osób będących w pierwszej piątce najlepszych kandydatów- 3 miesiące od daty nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem,
- w przypadku pozostałych kandydatów – 3 miesiące od daty zakończenia naboru.
Po upływie wyżej wymienionych terminów, dokumenty można będzie odebrać w sekretariacie Urzędu Gminy Buczkowice (I piętro, pok.5). W przypadku nieodebrania dokumentów we wskazanym terminie, dokumenty z naboru zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Buczkowice zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Wójt Gminy Buczkowice zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy – Urząd Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730; 43-374 Buczkowice.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-buczkowice oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenia dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Buczkowice w części dotyczącej rekrutacji.
**Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. gospodarki odpadamiOgłoszenie_o_naborze_na_stanowisko_urzędnicze__-_Podinspektor_ds_gospodarki_odpadami.pdf 0.47MB Oświadczenia i zgoda
Oświadczenia_i_zgoda.pdf 0.11MB Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie.PDF 0.08MB Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie RTF
Kwestionariusz_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie.rtf 0.05MB Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Klauzula_informacyjna_dla_kandydatów_do_pracy.pdf 0.26MB Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze
wyniki_naboru.pdf 0.34MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.10.2023 14:42 Tomasz Basiura
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bożena Szczepańczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Podinspektor ds. gospodarki odpadami (zakończone) | 4.0 | 13.11.2023 13:26 Ewa Matera |
Podinspektor ds. gospodarki odpadami | 3.0 | 13.11.2023 13:24 Ewa Matera |
Podinspektor ds. gospodarki odpadami | 2.0 | 24.10.2023 15:26 Tomasz Basiura |
Podinspektor ds. gospodarki odpadami | 1.0 | 24.10.2023 14:42 Tomasz Basiura |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP