Inspektor w Referacie Finansowym (Zakończone)
Wójt Gminy Buczkowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Buczkowice ul. Lipowska 730 43-374 Buczkowice
Wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor w Referacie Finansowym
Wymiar etatu: pełny etat
I. Zakres ogólnych obowiązków:
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej budżetowej i pozabudżetowej Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji wydatków Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej.
- Analiza realizacji planu finansowego Urzędu Gminy.
- Terminowe sporządzanie poleceń przelewu.
- Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, sprawdzanie dowodów pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie dowodów księgowych.
- Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie prowadzonych spraw.
- Przygotowywanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań.
- Przygotowywanie sprawozdania finansowego Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej.
- Prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń dotacji z funduszy pomocniczych Unii Europejskiej oraz dotacji i Funduszy z Budżetu Państwa.
- Dekretowanie i ewidencja księgowa faktur zakupowych, z których odliczany jest VAT naliczony, sporządzanie jednolitego pliku kontrolnego.
- Prowadzenie rejestru zakupów towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT.
- Naliczanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, w porozumieniu z kadrami.
II. Wymagania niezbędne:
- Spełnienie warunków określonych w art.6 ust.1 oraz ust.3 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.530)
- Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: ekonomia, rachunkowość;
- Minimum pięcioletnie doświadczenie w zakresie pracy w samorządzie terytorialnym na stanowisku finansowo-księgowym;
- Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania obowiązków na stanowisku, w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;
- Umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych;
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów użytkowych (w szczególności Word, Excel).
III. Wymagania dodatkowe:
- Posiadanie cech osobowościowych: zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności i operatywności;
- Mile widziana znajomość programów firmy REKORD.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca wykonywana na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Gminy Buczkowice;
- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
- Obsługa klienta zewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe;
- Bezpieczne warunki pracy na stanowisku;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
V. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Buczkowice wyniósł: 2,74;
- Umowa o pracę na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony;
- Równoważny czas pracy;
- Początek zatrudnienia: po przeprowadzonym naborze.
VI. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- Wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy oraz oświadczenia i zgodę stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze*,
- Kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy o okresie zatrudnienia,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność**;
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Termin: dokumenty należy złożyć do dnia 31 stycznia 2023r. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy)
- Miejsce: Urząd Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730; 43-374 Buczkowice.
- Sposób złożenia dokumentów:
- za pośrednictwem poczty,
- osobiście - w sekretariacie Urzędu Gminy Buczkowice - w godzinach pracy Urzędu;
- elektronicznie - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
Oferty złożone w formie papierowej muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Buczkowice – Inspektor w Referacie Finansowym". Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
- Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
- Dokumenty złożone w naborze będą przechowywane:
- w przypadku osób będących w pierwszej piątce najlepszych kandydatów- 3 miesiące od daty nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem,
- w przypadku pozostałych kandydatów – 3 miesiące od daty zakończenia naboru.
Po upływie wyżej wymienionych terminów, dokumenty można będzie odebrać w sekretariacie Urzędu Gminy Buczkowice (I piętro, pok.5). W przypadku nieodebrania dokumentów we wskazanym terminie, dokumenty z naboru zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Buczkowice zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Wójt Gminy Buczkowice zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy – Urząd Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730; 43-374 Buczkowice.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-buczkowice oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenia dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Buczkowice w części dotyczącej rekrutacji.
**Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Inspektor w Referacie FinansowymOgłoszenie_o_naborze_na_stanowisko_urzędnicze__-_Inspektor_w_Referacie_F.pdf 0.40MB Oświadczenia i zgoda
Oświadczenia_i_zgoda.pdf 0.11MB Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie RTF
Kwestionariusz_osoby_ubiegającej_sie_o_zatrudnienie.rtf 0.05MB Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie PDF
Kwestionariusz_osoby_ubiegającej_sie_o_zatrudnienie.pdf 0.08MB Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Klauzula_informacyjna_dla_kandydatów_do_pracy.pdf 0.26MB Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze
Wyniki_naboru_na_stanowisko_urzędnicze.pdf 0.27MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.01.2023 16:46 Tomasz Basiura
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bożena Szczepańczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor w Referacie Finansowym (Zakończone) | 2.0 | 07.02.2023 14:57 Tomasz Basiura |
Inspektor w Referacie Finansowym | 1.0 | 17.01.2023 16:46 Tomasz Basiura |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP