E-urząd Gminy Buczkowice
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II „Społeczeństwo Informacyjne”, Działanie 2.2 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” – nr projektu 1393
Nazwa Projektu
„E-urząd Gminy Buczkowice”
Umowa o dofinansowaniu projektu
UDA-RPSL.02.02.00-00-028/12-00 z dnia 14 lutego 2013 r.
Okres realizacji
2013 r. do 2014 r.
Finansowanie Projektu
Ogólna wartość projektu 1 819 117 zł, koszty kwalifikowane projektu 1 613 269,50 zł, w tym dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego: 1 371 279,08 zł
Zakres rzeczowy
Projekt obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej oraz studium wykonalności, prace budowlane – remont serwerowni, klimatyzacja, wymiana 55 punktów sieci LAN, zasilanie dedykowane, zakup sprzętu komputerowego, zakup oprogramowań; narzędziowego, operacyjnego i aplikacyjnego, zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą – front office, zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą – back office, usługę inżyniera projektu oraz promocja projektu obejmująca: wydanie folderu, zakup tablicy pamiątkowej, rozszerzenie strony internetowej.