W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wizytówka

Wizytówka to szablon wykorzystywany do tworzenia stron kontaktowych.

Materiały

Pobierz film wideo

Gdzie w strukturze strony mogę dodać szablon?

Wizytówkę możesz dodać w dowolnej zakładce w strukturze informacji, do której masz nadane uprawnienia.

Jak mam dodać szablon w Govpress?

  1. W drzewie informacji znajdź i kliknij LPM stronę, pod którą chcesz umieścić Artykuł.
  2. Kliknij niebieski przycisk Dodaj Podstronę.
  3. Wybierz typ Wizytówka.
  4. Uzupełnij tytuł. Adres URL generuje się automatycznie.
  5. Kliknij Dodaj.
  6. Kliknij Edytuj.

Dostępne opcje w ramach szablonu

  1. Adres – w polu Adres można dokonać edycji adresu URL, pamiętając o zasadach tworzenia adresów stron internetowych, które zabraniają m.in. używania znaków diakrytycznych.
  2. Tytuł – w polu Tytuł można dokonać edycji tytułu strony.
  3. Tekst – sekcja składa się z dwóch pól: Tytuł sekcji oraz Treść. Uzupełnienie pola tytuł sekcji powoduje stworzenia nagłówka o rozmiarze h3. Pole Treść służy do edycji treści, możliwej do zmodyfikowania za pomocą standardowego edytora tekstu jakim jest edytor Wysiwyg. Osoby z rolą Redaktor mogą wprowadzać takie zmiany, jak m.in. pogrubienie, kursywę, podkreślenie oraz przekreślenie tekstu; tworzenie listy numerowanej i punktowanej; zmianę wcięcia tekstu, tworzenie tabel, wstawianie odnośników np. w postaci linkowania adresu e-mail lub adresu dowolnej strony internetowej. Dla osób z rolą wyższą niż rola Redaktor edytor umożliwia ingerencję w kod html po kliknięciu przycisku „Źródło dokumentu", ale też pozwala na zmianę stylu oraz rozmiaru tekstu i dostosowanie nagłówka. Kliknięcie przycisku plus z prawej strony czarnej belki sekcji Tekst powoduje utworzenie kolejnej sekcji Tekst, dzięki czemu Redaktor, który nie ma możliwości ingerencji w nagłówki, będzie mógł oddzielić tekst nagłówkami tworzonymi za pomocą pola Tytuł sekcji. Kliknięcie przycisku minus powoduje usunięcie danej sekcji. Jest również możliwość powielenia sekcji „treść artykułu”, która pozwala na:
    • zwielokrotnienie sekcji „treść artykułu”,
    • zwielokrotnienie sekcji „link/załącznik”,  umożliwiające zamieszczanie załączników w tekście.
  4. Przycisk - umożliwia osadzenie przycisku odwołującego do strony wewnętrznej lub zewnętrznej.
  5. Kolumna - tworzy w specjalnym widoku nagłówki odwołujące np. do adresu, miejsca, czy danych kontaktowych
  6. Accordion - pozwala na umieszczenie informacji zawartych w widoku listy rozwijalnej
  7. BIP - Checkbox Należy do BIP – jest on widoczny jedynie dla osób posiadających rolę Wydawca BIP lub dowolną niestandardową rolę z dodatkowymi uprawnieniami BIP. Zaznaczenie checkboxa „Należy do BIP" powoduje specjalne oznaczenie strony, która stanie się częścią Biuletynu Informacji Publicznej, i po zapisie nie będzie możliwości jej odznaczenia. Dodatkowo zaznaczenie tego checkboxa zaznacza checkbox Metryka i wymusza uzupełnienie pola Wytwarzający / Odpowiadający danymi osoby, która jest odpowiedzialna merytorycznie za wprowadzaną treść. Brak uzupełnienia tego pola będzie skutkował brakiem możliwości zapisu strony.
{"register":{"columns":[]}}