W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr 115/2025 Wójta Gminy Wierzbica z dnia 24 września 2025 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji Programu współpracy Gminy Wierzbica z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026.

Materiały

Zarządzenie Nr 115/2025 Wójta Gminy Wierzbica
ZARZĄDZENIE​_NR​_1152025​_WÓJTA​_GMINY​_WIERZBICA​_Z​_DNIA​_24092025​_roku​_w​_sprawie​_przeprowadzenia​_konsultacji​_Programu​_współpracy​_Gminy​_Wierzbica​_z​_organizacjami​_pozarzadowymi.pdf 0.23MB
Program współpracy Gminy Wierzbica z organizacjami pozarządowymi na rok 2026 KONSULTACJE SPOŁECZNE.
Program​_współpracy​_Gminy​_Wierzbica​_z​_organizacjami​_pozarządowymi​_na​_rok​_2026​_KONSULTACJE​_SPOŁECZNE.pdf 0.31MB
Protokół konsultacji społecznych.
Protokół​_konsultacji​_społecznych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.09.2025 15:56 Anna Kawalec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Kawalec
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 115/2025 Wójta Gminy Wierzbica z dnia 24 września 2025 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji Programu współpracy Gminy Wierzbica z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026. 2.0 14.11.2025 15:46 Anna Kawalec
Zarządzenie Nr 115/2025 Wójta Gminy Wierzbica z dnia 24 września 2025 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji Programu współpracy Gminy Wierzbica z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026. 1.0 24.09.2025 15:56 Anna Kawalec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}