W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Skórzec

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

 

I.  Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec

II.    Stanowisko pracy: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

III. Nazwa komórki organizacyjnej: Referat Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska

IV.   Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

V.    Niezbędne wymagania od kandydatów:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa,
    6. znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o udostępnianiu informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o nasiennictwie, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
    7. znajomość czytania i posługiwania się mapami geodezyjnymi,
    8. znajomość zasad sporządzania decyzji administracyjnych,
    9. wykształcenie: wyższe na kierunku: geodezja i gospodarka nieruchomościami, geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, administracja oraz staż pracy min.1 rok w administracji publicznej lub wykształcenie średnie kierunkowe geodezja i staż pracy min.2 lata w administracji publicznej.

 

VI . Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) studia na kierunku prawo 

2) umiejętność obsługi komputera i programu MC Office,

3) umiejętność współdziałania w zespole, 

4) łatwość nawiązywania kontaktów,

5) dobra organizacja pracy, 

6) dyspozycyjność

7) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

8) cechy osobowe: komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, myślenie strategiczne.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:    

Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji zadań na tym stanowisku. Pomieszczenie biurowe na piętrze, praca wymagająca szczególnej koncentracji. Kontakt z klientem zewnętrznym.

Miejsce pracy Urząd Gminy Skórzec ul. Siedlecka 3, praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

VIII. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
  1. opiniowanie wstępnych projektów podziału,
  2. wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości,
  3. administrowanie gruntami komunalnymi, a w szczególności:
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych,
  • sprzedaż lub wydzierżawianie nieruchomości w drodze przetargu,
  • użyczanie lub oddawanie w użytkowanie wieczyste,
  • ogłaszanie przetargów,
  1. sprawy odszkodowań za przejęte nieruchomości,
  2. przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej dotyczącej nabywania gruntów   na potrzeby własne gminy lub zbywania nieruchomości gminnych,
  3. sporządzanie wniosków do wy działu ksiąg wieczystych;

2) prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności gminnych

3) prowadzenie ewidencji mienia gminnego oraz nadzór nad sporządzaniem umów i naliczaniem opłat;

4) realizacja zadań wynikających z ustawy o nasiennictwie;

5) prowadzenie spraw związanych z opłatą targową

6) współpraca z Urzędem Wojewódzkim w zakresie klęsk w rolnictwie - udział w pracach komisji wojewody dokonującej oceny strat w plonach spowodowanych klęskami żywiołowymi;

7)    podejmowanie współpracy z jednostkami obsługi rolnictwa, koordynacja ich działań i tworzenie warunków rozwoju gospodarki rolnej;

8)    realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości oraz ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych;

9)    wydawanie decyzji ustalających jednorazową opłatę z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy;

10)  realizacja zadań wynikających z ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne w tym prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości;

11) współdziałanie ze służbami Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób, szkodników w uprawach i w nasadzeniach;

12)  współpraca z KRUS w zakresie szkoleń i działań prewencyjnych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie;

13)  współdziałanie z Izbą Rolniczą w zakresie organizacji wyborów;

14)  współdziałanie z GUS w zakresie organizacji przeprowadzania spisu rolnego;

15)  współdziałanie ze służbami doradczymi w tym z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;

16)  prostowanie oczywistych omyłek w aktach własności;

17) przygotowanie projektów oraz realizacja aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy   i Wójta;

18) zastępowanie w czasie nieobecności pracowników na stanowisku ds. ochrony środowiska i ewidencji podmiotów gospodarczych oraz na stanowisku ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego;

IX. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydata,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie w celu rekrutacji (np. zdjęcie, hobby, stan cywilny),
  12. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania wstępne),
  13. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata, cv, list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem z bieżącą datą, zaś kserokopie składanych dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

X. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Skórzec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

XI.  Miejsce i termin złożenia dokumentów oraz procedura naboru.

  1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Skórzec w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Skórzec; ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w terminie do dnia 17 marca 2025 r.  (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godziny 13.00.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  3. O poszczególnych etapach naboru – analiza dokumentów, test/rozmowa   kwalifikacyjna, będą informowani w ciągu 3 dni od daty upływu terminu składania dokumentów, telefonicznie lub drogą elektroniczną - wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po terminie, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  5. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy (https://gminaskorzec.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-skorzec). 

6) W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. Z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). 

7) Zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni w jednostce samorządu terytorialnego, jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej.

 

 

      

 

 

 

Materiały

WÓJT GMINY SKÓRZEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa
ogłoszenie​_nabór​_stanowisko​_ds​_gospdarki​_nieruchomościami​_Skórzec​_3032025.pdf 0.14MB