Nabór na stanowisko Radcy Prawnego w Urzędzie Gminy Łęczyce
Informacja o wynikach naboru
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana
Pani Mariola Szumacher zamieszkała w Gdyni
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Mariola Szumacher spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała wysoką ocenę Komisji.
W związku z powyższym Komisja zaproponowała zatrudnienie w/w osoby w Urzędzie Gminy Łęczyce na stanowisku radcy prawnego.
Kandydatura została zatwierdzona przez Wójta Gminy Łęczyce.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór: 1.
Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. | Imię i Nazwisko | Miejsce Zamieszkania |
1. | Mariola Szumacher | Gdynia |
Ogłoszenie
- Nazwa i adres Urzędu: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce.
- Określenie stanowiska: radca prawny.
Wymiar etatu: 1, podległość służbowa: Wójt Gminy
- Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
- Niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze;
- uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych;
- co najmniej 10-letnie doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej w charakterze radcy prawnego, w tym minimum 5 lat w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub administracji rządowej;
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- umiejętność doradzania, dzielenia się wiedzą i współdziałania z innymi;
- znajomość zasad techniki legislacyjnej;
- bardzo dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
- Dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera - pakiet biurowy, poczta elektroniczna;
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- znajomość struktury Urzędu Gminy Łęczyce oraz charakterystyki Gminy Łęczyce;
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- dyspozycyjność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie obsługi prawnej Urzędu Gminy, w tym obsługi prawnej Wójta Gminy oraz Rady Gminy w zakresie prowadzonych przez nich spraw;
- współpraca z pracownikami Urzędu przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami umów i porozumień zawieranych przez Gminę;
- współpraca z pracownikami Urzędu przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów uchwał i zarządzeń;
- opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów decyzji administracyjnych i uzgodnień, upoważnień, pełnomocnictw i innych rozstrzygnięć wydawanych przez Wójta;
- świadczenie porad prawnych w sprawach związanych z realizacją ustawowych zadań Gminy, o które będą zwracać się pracownicy Urzędu;
- opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych Urzędu: regulaminów i instrukcji;
- prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw;
- informowanie pracowników Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym, inicjowanie szkoleń pracowników Urzędu dotyczących istotnych zmian w przepisach;
- wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego przed sądami powszechnymi, administracyjnymi oraz w postępowaniu egzekucyjnym, sporządzanie pism procesowych.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce, stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku – budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (wyposażony w windę);
- praca posiada charakter administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca;
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, biurko, szafy, telefon i krzesło obrotowe;
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
- częstotliwość wyjazdów służbowych , wizyt w terenie – średnia;
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łęczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
- życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany);
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kopie dokumentów potwierdzające wpis na listę radców prawnych ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- ewentualnie posiadane referencje;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie bip.leczyce.pl);
- oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa, o którym mowa w pkt 1 wymagań niezbędnych,
- o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu naboru;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
- inne dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko radcy prawnego” terminie do 22 lutego 2024 roku do godziny 15:30- w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
- pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy) lub
- w formie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym przy użyciu elektronicznej skrzynki
podawczej za pomocą platformy ePUAP. Adres skrzynki: /7084iidmgg/Skrytka_Esp
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Łęczyce dostępna jest na stronie internetowej www.leczyce.pl w BIP w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze).
- Informacje dodatkowe:
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
- Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
Materiały
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienieKwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie.doc 0.04MB Klauzula RODO dla kandydatów do pracy
Klauzula_RODO_dla_kandydatów_do_pracy.pdf 0.57MB