Nabór na stanowisko ds. środków trwałych i podatku VAT w Referacie Finansowo-Księgowym.
Informacja o wynikach naboru
Wójt Gminy Łęczyce informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko nie wyłoniono żadnego kandydata- nabór nie został rozstrzygnięty.
Uzasadnienie decyzji:
W wyniku II etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzonej w dniu 29 października 2025 r. z zaproszoną kandydatką, Komisja Rekrutacyjna nie rozstrzygnęła naboru. Komisja uznała, że kandydatka nie spełnia wszystkich oczekiwań Pracodawcy i dlatego nie może rekomendować jej do zatrudnienia.
W związku z powyższym Wójt Gminy Łęczyce nie podjął decyzji o zatrudnieniu.
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 1.
Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
| Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
| 1. | Malwina Klawikowska | Karlikowo Lęborskie |
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Ogłoszenie o naborze
- Nazwa i adres Urzędu: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce.
- Określenie stanowiska: ( nazwa stanowiska, wymiar etatu, podległość służbowa):
Stanowisko ds. środków trwałych i podatku VAT w Referacie Finansowo-Księgowym.
Wymiar etatu: 1, podległość służbowa : Skarbnik Gminy/kierownik Referatu Finansowo-Księgowego.
- Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
- Niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w jednym z następujących kierunków: ekonomia, finanse, rachunkowość, finanse i rachunkowość;
- doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letni staż pracy w księgowości/finansach, w tym co najmniej 1 rok w jednostkach samorządu terytorialnego;
- znajomość przepisów następujących ustaw:
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości,
- o podatku od towarów i usług (VAT,
- ordynacja podatkowa,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- o ochronie danych osobowych,
- o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT).
- Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- mile widziane doświadczenie związane z prowadzeniem spraw z zakresu rozliczania podatku VAT i/ lub środków trwałych;
- dobra organizacja pracy;
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
- odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista.
- Niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie księgowości analitycznej środków trwałych zgodnie z zakładowym planem kont, w tym ewidencji komputerowej środków trwałych, ich nabycia i zbycia;
- przyjmowanie inwestycji na stan środków trwałych, a także umarzanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- przeszacowanie środków trwałych;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych o środkach trwałych;
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych;
- nadzór nad poprawnością procedury dotyczącej likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, w tym obsługa komisji likwidacyjnej;
- prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT;
- przyjmowanie cząstkowych deklaracji VAT i cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu VAT od jednostek budżetowych i zakładu budżetowego oraz ich weryfikacja;
- współpraca z jednostkami budżetowymi i zakładem budżetowym w zakresie rozliczenia podatku VAT;
- sporządzanie zbiorczej miesięcznej deklaracji podatkowej dla gminy;
- rozliczenie podatku VAT z Urzędem Skarbowym (przesyłanie deklaracji VAT-7 i JPK-VAT);
- czynna współpraca w zakresie kwalifikowalności podatku VAT przy realizacji programów finansowanych z funduszy UE;
- odliczanie podatku VAT naliczonego;
- opracowywanie wniosków o interpretację przepisów dotyczących podatku VAT;
- sporządzanie deklaracji i wpłat na PFRON;
- archiwizacja dokumentacji z zakresu właściwego dla zajmowanego stanowiska, w szczególności przygotowanie teczek do przekazania do archiwum zakładowego.
- Informacja o warunkach pracy i płacy na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku – budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony;
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami);
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału od 4840 do 8000 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy, (wynagrodzenie, o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy zawartej na czas określony;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” , zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 1997 roku o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej;
- praca posiada charakter administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca, polega na ścisłej współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy Łęczyce;
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, skaner, ksero, biurko, szafy, telefon i krzesło obrotowe,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitory ekranowe co najmniej połowę wymiaru czasu pracy.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu wrześniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łęczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany),
- życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany);
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie świadectw, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
- kserokopie świadectw pracy;
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- ewentualnie posiadane referencje;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie bip.leczyce.pl);
- oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu naboru;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
- kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wszystkie dokumenty składane w oryginale i pochodzące od kandydata muszą być bezwzględnie opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem kandydata.
Dokumenty składane jako kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Jeżeli dokument nie będzie spełniał powyższych wymagań zostanie uznany za niezłożony, co skutkować będzie odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
” Nabór na stanowisko ds. środków trwałych i podatku VAT” w terminie do 24 października 2025 roku do godziny 14:00:- w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku w godzinach pracy Urzędu Gminy lub
- przesyłką pocztową na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy) lub
- w formie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym przy użyciu elektronicznej skrzynki podawczej za pomocą platformy ePUAP lub e-doręczeń.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Łęczyce dostępna jest na stronie internetowej www.leczyce.pl w BIP w zakładce „Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze)
- Informacje dodatkowe:
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
- Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
Materiały
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienieKwestionariusz_osobowy_-_Praca_2025.doc 0.04MB Klauzula RODO
Klauzula_RODO_-_Praca_2025.docx 0.01MB