W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

PRGOK - kontakt

04.11.2022

PRGOK kontakt

Jak zgłosić gdy operator nie odebrał odpadów lub gdy mamy pytanie dotyczące płatności? 

Najszybszy sposób to skorzystanie z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej www.prgok.pl.

Aby skorzystać z formularza kontaktowego, należy najechać kursorem na zakładkę o nazwie ZGŁOŚ PROBLEM. Po najechaniu kursorem na to pole, rozwinie się menu, z którego wybieramy opcję FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE. Po kliknięciu zostaniemy przeniesieni na stronę, na której mamy do wyboru kilka formularzy:

BRAK POJEMNIKA

BRAK WORKÓW

BRAK ODBIORU

PRZEPEŁNIONY POJEMNIK

PŁATNOŚCI.

Klikamy w temat, który nas interesuje. Otwiera się strona z wybranym formularzem. Wypełniamy rubryki swoimi danymi oraz opisujemy problem. Następnie zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem, a na koniec klikamy pole WYŚLIJ FORMULARZ.

Zachęcamy również do pobrania na telefon komórkowy aplikacji EVENIO. Ta aplikacja nie tylko powiadomi nas o terminie odbioru danej frakcji odpadów, ale również pozwoli szybko skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta ZM „PRGOK”. Wystarczy wybrać ikonkę ZGŁOSZENIA, a następnie DODAJ NOWE ZGŁOSZENIE.

Związek Międzygminny Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi - Formularze zgłoszeniowe (prgok.pl)

{"register":{"columns":[]}}