W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

XIII sesja Rady Miejskiej

W dniu 18 września 2025 roku (czwartek) o godzinie 13.00 w sali obrad (parter) Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim odbędzie się XIII sesja Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim.

Po lewej stronie widać puste, drewniane ławki skierowane w stronę fontanny, która jest w centrum. W tle widać samochody, drzewa, latarnie oraz pomnik, a także Urząd Miejski W Konstantynowie Łódzkim.

Porządek obrad posiedzenia:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie kworum.
  3. Wyznaczenie sekretarza obrad.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady Miejskiej z dnia 26 czerwca 2025 roku.
  6. Sprawozdanie Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego z działalności między sesjami i realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu oraz zmian w budżecie gminy Konstantynów Łódzki na 2025 rok.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu oraz zmian w budżecie gminy Konstantynów Łódzki na 2025 rok.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Konstantynów Łódzki na lata 2025-2039.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia z Powiatem Pabianickim w sprawie przyjęcia prowadzenia zadania publicznego w zakresie zarządu drogami powiatowymi, polegającego na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2025/2026.
  11. Sprawy różne.
  12. Zamknięcie XIII sesji.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.09.2025 22:52 Iwona Zawadzka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Rady Miejskiej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
XIII sesja Rady Miejskiej 1.0 11.09.2025 22:52 Iwona Zawadzka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}