W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

III nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej

W dniu 10 czerwca 2024 roku (poniedziałek) o godzinie 15.30 w sali obrad (parter) Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim odbędzie się III sesja Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim zwołana w trybie art. 20 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym. Przed sesją o godz. 15.00 odbędzie się Komisja Budżetu i Finansów, na której radni zaopiniują materiał merytoryczny przewidziany w porządku obrad sesji.

Budynek Urzędu Miejskiego. Po prawej widoczny jest zegar, a w centrum widać napis "Urząd Miejski W Konstantynowie Łódzkim".

Porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie kworum.
  3. Wyznaczenie sekretarza obrad.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Konstantynów Łódzki na 2024 rok.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej, zmian budżetu oraz zmian w budżecie gminy Konstantynów Łódzki na 2024 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Konstantynów Łódzki na lata 2024 – 2039.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia przez gminę Konstantynów Łódzki porozumień międzygminnych w sprawie wykonywania zadań publicznych z zakresu lokalnego transportu zbiorowego.
  10. Zamknięcie III sesji.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2024 15:02 Iwona Zawadzka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Rady Miejskiej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
III nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej 1.0 07.06.2024 15:02 Iwona Zawadzka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}