W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło w roku 2026

02.12.2025

Miniaturka zapytanie ofertowe

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło w roku 2026, według załączonego wykazu. Prosimy również o określenie poza ceną brutto, sposobu składania zamówień na w/w materiały (telefon, e-mail, faks) i czasu ich realizacji (czasu dostawy od złożenia zamówienia). Oferty prosimy składać do dnia 10.12.2025 w Urzędzie Gminy Jasło, ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, pokój 310 lub w sekretariacie. Można też przesyłać oferty pocztą elektroniczną na adres gmina@gminajaslo.pl lub informatyk@urzad.gminajaslo.pl . W przypadku zapytań, informacji udziela Piotr Grasela tel. 13 4436636 lub email: informatyk@urzad.gminajaslo.pl . Jeśli to możliwe prosimy o skorzystanie z dołączonego formularza.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.pdf 0.14MB
Oferta materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło
Oferta​_materiałów​_biurowych​_na​_potrzeby​_Urzędu​_Gminy​_Jasło.pdf 0.56MB
Wykaz materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło
Zapytanie​_o​_oferty​_na​_2026​_-​_wykaz.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2025 14:32 Agata Madej
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Grasela
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Jasło w roku 2026 1.0 02.12.2025 14:32 Agata Madej

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}