Wymeldowanie decyzją administracyjną
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Jasło
ul. Słowackiego 4
38-200 Jasło (pokój nr 204, II piętro)
tel. 13 4436649
Kto może wystąpić z wnioskiem zainicjować sprawę
Podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
Opłaty
- za wydanie decyzji administracyjnej -10 zł (tylko w przypadku wymeldowania lub anulowania zameldowania)
- za pełnomocnictwo gdy strona działa przez pełnomocnika - 17 zł (oprócz zwolnionych z tego obowiązku wstępnych, zstępnych, powinowatych)
Opłaty można dokonać w kasie w Urzędzie Gminy Jasło lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: Urząd Gminy Jasło nr konta 58 1050 1458 1000 0012 0270 5560.
Termin i sposób załatwienia sprawy
Przeprowadzenie postępowania administracyjnego i wydanie decyzji administracyjnej odbywa się zgodnie z terminami określonymi w KPA – zwykle do 2 miesięcy.
Wymagane wnioski i dokumenty
- podanie (wniosek można uzyskać w siedzibie gminy lub można wydrukować z załącznika poniżej)
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (oryginał do wglądu)
- potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej
- potwierdzenie wniesienia opłaty za pełnomocnictwo jeśli strona działa przez pełnomocnika oraz oryginał pełnomocnictwa,
Materiały
Wniosek o wymeldowanie - decyzja administracyjnawniosek-o-wymeldowanie-decyzja-administracyjna.pdf 0.10MB Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
szczegolowe-informacje-dotyczace-przetwarzania-danych-osobowych.pdf 0.19MB