Obwieszczenie o prowadzonym postępowaniu o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego
13.08.2025
"Budowa kablowych sieci elektroenergetycznych SN, budowa złączy kablowych SN, budowa kablowych sieci elektroenergetycznych nN" na działkach o nr ewid. 34, 33, 31, 29, 24/18, 23, 21/6, 21/8, 21/7, 21/4, 20/2, 20/4, 20/5, 20/3, 19, 5/2, 5/1, 1/4, 2/2, 4/2, 21/10, 18/6, 18/7, 18/8, 17/2, 16, 18/2 położonych w obrębie ewid. 003 Brzyście, jednostka ewid. 180504_2 Jasło- gmina - w ramach zadania "Przebudowa linii napowietrznej SN-15kV Niegłowice - Osobnica od słupa nr 8 do stacji transformatorowej Brzyście na linię kablową do zimną" - została zgromadzona całość materiału dowodowego do wydania decyzji
Materiały
Obwieszczenie o prowadzonym postępowaniu o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego "Budowa kablowych sieci elektroenergetycznych SN, budowa złączy kablowych SN, budowa kablowych sieci elektroenergetycznych nN" na działkach o nr ewid. 34, 33, 31, 29, 24/18, 23, 21/6, 21/8, 21/7, 21/4, 20/2, 20/4, 20/5, 20/3, 19, 5/2, 5/1, 1/4, 2/2, 4/2, 21/10, 18/6, 18/7, 18/8, 17/2, 16, 18/2 położonych w obrębie ewid. 003 Brzyście, jednostka ewid. 180504_2 Jasło- gmina - w ramach zadania "Przebudowa linii napowietrznej SN-15kV Niegłowice - Osobnica od słupa nr 8 do stacji transformatorowej Brzyście na linię kablową do zimną" - została zgromadzona całość materiału dowodowego do wydania decyzjiObwieszczenie_o_prowadzonym_postępowaniu_budowa_kablowych_sieci_elektroenegretycznych_Brzyście.pdf 0.31MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.08.2025 13:15 Agata Madej
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Grażyna Różycka
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Obwieszczenie o prowadzonym postępowaniu o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia inwestycyjnego | 1.0 | 13.08.2025 13:15 Agata Madej |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP