W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Informacja o naborze przedstawicieli organizacji pozarządowych do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Jaśle

23.09.2024

Miniaturka organizacje pozarządowe

Wójt Gminy Jasło informuje, że w dniu 23 września 2024 roku rozpoczyna się nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Jaśle.

Nabór będzie trwał 14 dni i potrwa do 6 października 2024 r. Każda organizacja pozarządowa działająca na terenie Gminy Jasło ma prawo do zgłoszenia 1 kandydata na członka Rady. Organizacje dokonują zgłoszenia poprzez  przesłanie na adres Urzędu Gminy w Jaśle pisemnego zgłoszenia kandydatów na członków Rady – decyduje data wpływu do kancelarii Urzędu Gminy w Jaśle lub elektronicznej skrzynki ePUAP Urzędu Gminy w Jaśle.

 

Więcej informacji w załączonym poniżej ogłoszeniu.

Materiały

Ogłoszenie​_o​_naborze​_kandydatów​_na​_członków​_Gminnej​_Rady​_Działalności​_Pożytku​_Publicznego​_w​_Jaśle
Ogłoszenie​_o​_naborze​_kandydatów​_na​_członków​_Gminnej​_Rady​_Działalności​_Pożytku​_Publicznego​_w​_Jaśle.pdf 0.97MB
Wzor​_Formularza​_i​_Oswiadczen​_Kandydata​_do​_GRDPP
Wzor​_Formularza​_i​_Oswiadczen​_Kandydata​_do​_GRDPP.doc 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}